rekeningnummer

Meer
3 jaren 4 maanden geleden #2188 door wendelina1977
Hallo ik wil graag geld storten voor vriend van mij hoe doe ik dit grt

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
3 jaren 4 maanden geleden #2190 door Buitendienst
Beste,

Mijn naam is Maaike Bervoet en ik werk binnen de dienst Justitieel Welzijnswerk - Buitendienst in Brugge. Wij bieden informatie, advies en ondersteunende gesprekken aan tav de omgeving van gedetineerden die in de gevangenis van Brugge en Ruiselede verblijven.

Je kan geld storten tav een gedetineerde. Van elke gedetineerde wordt er nl. in de boekhouding een individuele rekening bijgehouden. Afhankelijk van de wijze (vb. via storting postkantoor, overschrijving, gekruiste cheque, postmandaat, ...) kan het langer duren vooraleer het geld in het bezit is van de gedetineerde. Je mag rekenen op een max. van 8 dagen. Cash geld overhandigen kan niet.

In welke gevangenis verblijft je vriend? Want iedere gevangenis heeft zijn eigen postrekeningnummer.

Opgelet: wanneer je geld stort, in het vakje mededeling, steeds de naam van de gedetineerde en zijn geboortedatum vermelden. Indien je dit vergeet, weet men niet voor wie het geld bestemd is en kan het niet overgemaakt worden op de rekening van de gedetineerde.

Indien je nog vragen hebt, aarzel dan niet om verder contact met me op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Maaike Bervoet
Team Justitieel Welzijnswerk Buitendienst-OO, CAW Noord-West-Vlaanderen
Refugestraat 1
8200 Brugge - Sint-Andries
Tel. 050 31 01 07
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Meer
2 jaren 1 week geleden #2331 door liefste
Hallo,

Ik zit met hetzelfde probleem, heb je voor mij misschien het rekeningnummer van de gevangenis in Doornik ?

Alvast vriendelijk bedankt

Meer
2 jaren 1 dag geleden #2332 door Buitendienst
Beste,

Het rekeningnummer van de gevangenis van Doornik is mij niet bekend.
Ik zou je aanraden om de gevangenis van Doornik te contacteren op het nummer: 069 89 03 10 en daar het rekeningnummer op te vragen.

Indien je nog verdere vragen hebt, aarzel dan niet om opnieuw contact met onze dienst op te nemen.

Mvg,

Maaike Bervoet
Team Justitieel Welzijnswerk Buitendienst-OO, CAW Noord-West-Vlaanderen
Refugestraat 1
8200 Brugge - Sint-Andries
Tel. 050 31 01 07
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

• Iceem
  • Iceem's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
1 jaar 11 maanden geleden #2338 door Iceem
En die van hasselt??

Meer
1 jaar 11 maanden geleden #2339 door greyfairer
Op deze pagina vind je een telefoonnummer die ik ooit eens gevonden heb:
www.thuisfront.be/index.php/informatie/3...n-gevangenis-hasselt

Als je die belt ( tijdens kantooruren) zullen ze je verder kunnen helpen, normaal.

Als dat niet klopt, laat je het weten?

Tijd voor maken pagina: 0.506 seconden

Ondersteuning

Wie de werking van Thuisfront een financieel  duwtje in de rug wil geven, kan dit op rekening BE70 8939 4402 9125 met duidelijk vermelding van "15006 Thuisfront".

Zo alleen kan u een fiscaal attest krijgen, dat u kunt gebruiken als belastingaftrek. 

Onze rekening waarbij u geen attest verkrijgt is: BE23 9731 5022 9691

Dit is het rekeningnummer van Thuisfront , niet van de gevangenis en ook niet voor gevangenen.

Alvast hartelijk dank namens onze stuurgroep.