een gedetineerde tussen erfgenamen

• SHUMI71
  • Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Meer
2 jaren 7 maanden geleden #2319 door SHUMI71
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
mijn grootouders zijn overleden in januari 2013, 3 erfgenamen mijn broer (geinterneerd +- 8j) de dierenbescherming en ik. mijn broer heeft klacht gedaan tegen mij dat ik goud of geld nalatenschap zou hebben verduisterd, bijgevolg juridisch onderzoek etc....ten eerste vraag ik me af een geinterneerde mag die zomaar klacht nnerleggen op grond van wat?
we hebben voorscho gevraagd op erfenis iederenn tevreden iedereen een gelijk deel.
probleem is hij tekent niet, door dit feit gaat het niet door ik zit me in nnesten te werken heb amper eten en omdat hij niet tekend kan ik geen voorschot ontvangen. voor hem maakt het inderdaad geen bal uit, hij krijgt wekelijks zij zakgeld enzelfs door ontvangen voorschot blijft dit hetzelfste.
wat kan ik doen???

wa

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Ex gedetineerde
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ik ben VRIJ !!
Meer
2 jaren 7 maanden geleden - 2 jaren 7 maanden geleden #2320 door Ex gedetineerde
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Als gedetineerde/geïnterneerde heb je ook de normale burgerrechten als buiten de gevangenis, dus klacht neerleggen kan altijd.Mijn tip in deze kwestie is, probeer via de gevangenis contact te krijgen met zijn PSD medewerker. Deze medewerker begeleid uw broer met bijna van alles. Misschien kan deze persoon een gesprek aangaan met uw broer om de noodzaak in te laten zien van het tekenen van de nodige papieren. Succes.

Hallo, ik ben gedetineerd geweest in Turnhout, Wortel en Merksplas.
Ik heb 40 maanden uitgezeten, en sedert 12-2015 vrijgekomen.
Last edit: 2 jaren 7 maanden geleden by Ex gedetineerde.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

Tijd voor maken pagina: 0.396 seconden

Ondersteuning

Wie de werking van Thuisfront een financieel  duwtje in de rug wil geven, kan dit op rekening BE70 8939 4402 9125 met duidelijk vermelding van "15006 Thuisfront".

Zo alleen kan u een fiscaal attest krijgen, dat u kunt gebruiken als belastingaftrek. 

Onze rekening waarbij u geen attest verkrijgt is: BE23 9731 5022 9691

Dit is het rekeningnummer van Thuisfront , niet van de gevangenis en ook niet voor gevangenen.

Alvast hartelijk dank namens onze stuurgroep.