Ga naar de inhoud

Hulp gevangenis Leuven

Home Forums Familie van gedetineerden Hulp gevangenis Leuven

  • Auteur
    Berichten
  • #644
    bernie
    Deelnemer

      Hallo,

      Ik kan mij volledig vinden in wat Liselotte zegt, gewoon blijven bezoeken en er het beste van maken de momenten dat jullie samen hebben. Momenteel is er bij mij nog altijd een hele hoop onzekerheid en dat is hetgene dat het zwaarste weegt, voorhechtenis, hoe lang nog…

      Wij hebben gelukkig nog niet veel dipjes gehad, het enige waar ik soms last van heb is schrik om hem kwijt te geraken, maar gelukkig kan ik hem telkens ik schrik begin te krijgen, hem weer gaan bezoeken en heeft hij zo zijn eigen manier om mij gerust te stellen.
      die veel te korte bezoeken, ik kijk daar altijd zo hard heen uit en dan is het altijd zo leuk, maar achteraf mis ik hem altijd dubbel zo hard.

      Gewoon blijven schrijven, blijven bezoeken en volhouden, het is niet alleen zwaar voor de jongens daar, ik heb soms het gevoel dat ik mee gestraft word…
      En inderdaad: ik schrijf ook vooral wat ik doe overdag en de kleine dingen, en als ik eens een keertje minder kan schrijven, krijg ik al klachten, haha:p dus ik weet dat hij er iets aan heeft…
      Het lijkt voor mij dat hoe langer dit duurt, hoe zekerder ik word dat ik hem niet kwijt wil…en zolang wij elkaar graag zien, zal het ons wel lukken…

      hou de moed erin eh!
      bernie

      #860
      saskia
      Deelnemer

        Hey,

        Ik ga binnekort iemand gaan bezoeken in de gevangenis van leuven maar weet niet goed wat doen..

        Mag ik iets meebrengen? Muziek, geld, snoepjes,..

        Kan iemand met helpen, goed gedrag en zegen heb ik al nu gewoon nog kijken wanneer ik erbij mag.

        xx

        #911
        selvana
        Deelnemer

          soory meisjes, ma ik ken iemand die in hulp gevangenis zit ma ik heb gelezen wa julie geschreve heben ma mijn vraag is kenen julie goran?

          x groetjes selvana

        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.