Ga naar de inhoud

nieuweling

Home Forums Familie van gedetineerden nieuweling

  • Auteur
    Berichten
  • #895
    Anoniem

      hallo,

      mijn man zit nu 2 maanden in Brugge en inderdaad het blijft lastig,
      iedere keer als ik op bezoek ga zou ik hem willen meenemen. Normaal zou hij
      in juni 2011 eens een weekend naar huis kunnen komen en dan misschien met een
      enkelband naar huis in december 2011. We hopen nu dat onze advocaat nog iets
      zou kunnen doen, hij zei dat er misschien een kans is om nog dit jaar eens
      een weekend naar huis te kunnen komen.
      We hadden ook ongestoord bezoek aangevraagd, maar dit is nog niet toegestaan,
      omdat hij nog niet lang genoeg daar zit. Hij kan het maar opnieuw aanvragen
      eind oktober. Gelukkig hebben ze het kinderbezoek nu wel al goedgekeurd.
      Want bij het gewoon tafelbezoek is het nogal moeilijk om ons zoontje van 20 maanden
      mee te nemen. Want een uur stilzitten is nogal lastig op die leeftijd.
      Toen we wisten dat hij binnen moest waren het lastige dagen, u nog, maar de
      politie kwam ons zeggen dat hij zich binnen de 5 dagen moest gaan aanmelden
      in Ieper. En na een maand hebben ze hem dan wegens medische redenen overgeplaatst
      naar Brugge. We weten nu ook niet of hij daar moet blijven, de directeur van Brugge
      zegt van wel en de verplegers en de ciepers zeggen dat hij terug naar Ieper zal
      moeten gaan. Dus terug afwachten.
      Ik probeer hem 2 maal in de week te bezoeken, maar gezien ons zoontje niet altijd
      mee kan is dat soms niet mogelijk. Ik ben al bij dat hij iedere dag kan telefoneren.
      We schrijven ook veel met elkaar, maar de dagen gaan traag voorbij. En na die 2 maand
      mis ik hem niet minder, integendeel, ik mis hem elke dag nog meer.

      Groetjes

      #896
      loetje
      Deelnemer

        ik ga elke dag bij mijn vriend langs, die vorige week zaterdag is opgepakt..

        weten jullie juist hoelang de procedure voor aanvraag enkelbandje loopt?

        #897
        Anoniem

          loetje schrijft:

          ik ga elke dag bij mijn vriend langs, die vorige week zaterdag is opgepakt..

          weten jullie juist hoelang de procedure voor aanvraag enkelbandje loopt?

          hallo,

          het is te zien wanneer u vriend kans maakt om een enkelband aan te vragen?
          Mijn man kan in december 2011 een enkelband aanvragen, in september 2011
          volgend jaar moeten we onze adcocaat contacteren voor het aan te vragen
          voor in december 2011 te krijgen.

          #898
          loetje
          Deelnemer

            het was al aangevraagd en goedgekeurd, maar hij was wa nonchalant geweest en niet opgedaagd. nu is het sinds eergisteren opnieuw aangevraagd door advocaat, en gisteren mocht hij in Gent al nr de griffie om papieren in te vullen. Betekent dit dan dat hij goedgekeurd es????

            #899
            loetje
            Deelnemer

              hey,

              in gent, nieuwe wandeling, mag ik elke dag een uurtje op bezoek gaan. Echter is wel, ben je 2min te laat (door de files) en je hebt echt zo een rotdag meegemaakt, of maandag na het lange weekend, ben je 2min te laat, is het bezoek nog niet weg uit de wachtzaal, kun je je terugkeren , want bezoek is afgerond. je moet er ruim op tijd zijn eer je binnen mag.. en geloof mij, elke dag hen zien,doet ook pijn.. en jij loopt buiten en moet alles regelen ondanks je verdriet en je stress door elke keer ernaartoe te gaan, de hoop da je hem gaat zien, maar teruggestuurd word.. ken dat gevoel + de onzekerheid er nog eens bij..

              Sterkte!! We kunnen het allemaal wel wat gebruiken

            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.