Ga naar de inhoud

Overplaatsing Brugge?

Home Forums Familie van gedetineerden Overplaatsing Brugge?

  • Auteur
    Berichten
  • #1644
    Sien
    Deelnemer

      Hey,

      is het waar?? Ah dat wist ik niet! Ik ben vorige week maandag op bezoek geweest, nu ga ik donderdag terug. Er zit dus idd 10dagen tussen soms. Goed dat ik het weet voor de volgende keer! Nog een geluk dat we elkaar hier hebben om wat informatie te geven 😉

      Ik had gedacht dat mijn ex-vriend ook terug zou overgeplaatst zijn intussen. 🙁 Hij verblijft nu ook al 3weken in Brugge.
      Van wie ben jij dit te weten gekomen dat het nog 2à3 weken zal duren? Of hebben ze dat aan jouw vriend vertelt?? Wij horen daar namelijk niets van…

      Het is eventjes aanpassen, maar het belangrijkste is nu idd dat hij de nodige verzorging krijgt en veel kan rusten hé!

      Groetjes Sien

      #1645
      Meisje_80
      Deelnemer

        Ik ga volgende week donderdag en vrijdag nog eens op bezoek. Komt goed uit, want heb bijscholing in die buurt, die dagen, dus kan dan een bezoekje aan hem combineren.
        Hij zou misschien voor donderdag ongestoord bezoek aanvragen, zo kunnen we 2 uur met elkaar zijn zonder iemand om ons heen 🙂 want in de bezoekzaal heb je zoveel volk rond je. En vind het spijtig dat ik daar niet langs hem kan zitten, zoals in de andere gevangenis. Dan kan ik hem tenminste wat knuffelen en al, maar hier niet.
        Ga es moeten horen hoe het ongestoord daar te werk gaat, want dat is overal anders.

        Mijn vriend is bij de dokter moeten komen en ze zouden binnen 2 weken nog es verder kijken hoe alles genezen is en dergelijke, daaruit weet hij dat hij binnen 2-3 weken pas ten vroegste terug wordt overgeplaatst 🙁 hatelijk, want nu kan ik hem maar max 1 keer per week bezoeken. En ik mis hem zo hard 🙁

        Maarja we zullen moeten volhouden he! Hopelijk weten we eind februari wat meer, want dan moet hij voorkomen voor de SURB. Hoop dat zijn uitgangen dan worden goed gekeurd en misschien zelfs zijn verlof, maar dat zal wel wat teveel van het goede zijn!

        Groetjes

      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.