Ga naar de inhoud

Zit jouw vriend of man in de gevangenis?

Home Forums Familie van gedetineerden Zit jouw vriend of man in de gevangenis?

  • Auteur
    Berichten
  • #2139
    ramona
    Deelnemer

      Beste

      Ik zal jou helpen zoeken naar een geschikte site. Ik doe mijn best zo snel mogelijk iets te laten weten. Ik wil jullie ook op de hoogte stellen dat ik op 12 semtember 2013 getrouwd ben in de gevangenis. Mijn echtgenoot had iv en et aangevraagt maar dat is geweigerd omdat hij 2 jaar van penetentiare verlof weggebleven is. Moest jeroen dit lezen m1ijn echtgenoot brengt dus de feestdagen door in de gevangenis.

      Vriendlijke groeten Ramona

      #2140
      ramona
      Deelnemer

        Ik denk dat je misschien best eenw informeert bij jullie advocaat. En anders zou ik de gevangenis contacteren. Hier in belgie mogen gedetineerde 1 telefoon doen om te laten weten waar ze verblijven.

        Vriendelijke groeten en veel sterkte ik snap hoe moeilijk dit is.
        Ramona

        #2141
        Anoniem

          Ik heb om half 9 vanavond een bericht van hem gekregen. In afwachting van het uitspraak van zijn hoger beroep, is elke contact met mij verboden. Donderdag is de uitspraak. Als die bekend is..wat de uitspraak mog zijn, dan mag hij mij vertellen waar ie is of hoeft niet als hij vrijgesproken wordt..ik stel het op prijs met jullie hulp..ik ben nu een stuk rustiger. .
          en ramona..alsnog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, ik wens jullie veel geluk en liefde altijd!
          Groetjes rossie..

        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.