Ga naar de inhoud

Tentactie Valentijn 2020 in Ieper

Home Forums Familie van gedetineerden Tentactie Valentijn 2020 in Ieper Tentactie Valentijn 2020 in Ieper

#2445
Severine
Deelnemer

    Hartverwarmend en mooi heel mooi mijn partner vader vn ons dochter zit ook vast .. iedere keer opnieuw zijn er dikke tranen .. dochter snapt niet allemaal zo goed is pas 2 geworden . Jammer genoeg kon ik op valentijn niet gaan of ik had zeker een mooi hart gemaakt ! Veel sterkte en steun voor alle mensen binnen maar ook voor iedereen erbuiten die zoveel tijd verliezen en missen … komt veel te weinig in beeld en iedereen krijgt een stempel als partner van .. ook voor de mensen binnen de muren.. veel te weinig steun ! Veel te weinig begeleiding alles was nieuw nooit meegemaakt alles moet je zelf uitzoeken of 10 keer vragen zouden beter eens een simpel info boekje maken en aan familie meegeven alles is voor hun vanzelfsprekend maar voor ons … bv de was .. bezoek .. kinderen meenemen .. welke papieren ? Hoe aanvragen en zoveel meer dat je gewoon niet weet en als je vraagt bijna geen antwoord op krijgt ook niet op internet .. zoek maar alles zelf uit .. ik boekte kinderbezoek maar wist bv niet dat je kids id moest hebben allemaal zo kleine dingen waar je tegen lamp loopt en daar staat teleurgesteld kind die niets snapt papa die er naar uit kijkt ezv… bedankt aan jullie voor de steun en opkomst voor onze partners !