Ga naar de inhoud

1ste bezoek voor Dendermonde

Home Forums Familie van gedetineerden 1ste bezoek voor Dendermonde

  • Auteur
    Berichten
  • #1356
    Elsie
    Deelnemer

      Kan er mij aub iemand zeggen wat & welke documenten ik precies nodig heb voor mijn vriend het vlugst te mogen/kunnen bezoeken in de gevangenis v Dendermonde?
      Alvast bedankt

      #1358
      rememberme
      Deelnemer

        hey Lotje
        normaal gezien een kopie van voor en achterkant van je IDkaart en een bewijs van goed gedrag en zeden (te verkrijgen op politiebureau of gemeentehuis, naargelang waar je woont). Dit stuur je op naar je vriend en hij kan dan alles in orde brengen.
        groetjes

        #1364
        Sien
        Deelnemer

          Hey Lotje,

          als je officieel op hetzelfde adres woont met uw vriend heb je enkel een bewijs van samenstelling gezin nodig. Dit kan je afhalen aan de dienst bevolking van uw gemeente. Dit document moet je samen met uw paspoort voorleggen wanneer je u aanmeldt voor bezoek.

          Als je niet samen woont met uw vriend moet je idd een kopie van de beide zijden opsturen naar het adres van de gevangenis tav van uw vriend. Hij moet dan het bezoek aanvragen.
          Je kan ook eens bellen naar de gevangenis en navragen of het bezoek reeds goedgekeurd als je de papieren reeds opgestuurd hebt.

          Ik hoop dat je ondertussen al een bezoekje kunnen brengen hebt aan uw vriend.

          Groetjes Sien en veel sterkte.

        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.