Ga naar de inhoud

advokaat

  • Auteur
    Berichten
  • #1360
    Nathalie
    Deelnemer

      Hallo
      Ik ben de dochter van iemand die in de gevangenis in ieper zit
      Ik heb nu gisteren horen zeggen dat het de bedoeling is dat mijn papa naar brugge zal gaan (wat voor mij een ramp zou zijn)
      Maar wij kunnen al bijna een maand de advokaat die men papa had niet bereiken
      Ook heeft die man heel weinig gedaan wand mijn papa zit voledig onschuldig
      Ik heb al contact opgenomen met verschillende advokaten maar geen enkele wilt de zaak overnemen
      Mijn vraag is wat moet ik doen om een andere raadsman te vinden die prodeo wilt werken en de zaak van men papa onderzoeken ik wil er mij niet bij neer leggen ook heb ik zeer weinig informatie van wat er nog allemaal zal of kan gebeuren

      lieve groetjes Natha

      #1368

      Beste Natha,

      Als jouw vader graag wil veranderen van advocaat, dan kan hij dit aangeven in de gevangenis. Er kan dan gekeken worden voor een pro-deo advocaat, maar hij zal mogelijks wel moeten motiveren, waarom hij zijn huidige advocaat wil opgeven.

      Laat je vader dit eens bespreken met een medewerkster van de sociale dienst in de gevangenis. Zij kunnen hem hieromtrent wel verder helpen.

      Indien je nog vragen hebt, aarzel niet om contact met ons op te nemen.

      Ook in Ieper is er een dergelijke dienst, nl. Justitieel Welzijnswerk Ieper. Klik voor meer info op volgende link: http://www.cawdepapaver.be/deelwerking/jww.htm

      Met vriendelijke groet,

      Bervoet Maaike
      CAW Regio Brugge – Justitieel Welzijnswerk Buitendienst
      Refugestraat 1
      8200 Sint-Andries
      050 31 01 07
      jww@cawregiobrugge.be

    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.