Ga naar de inhoud

Bachelorproef achterblijvers gedetineerden

Home Forums Familie van gedetineerden Bachelorproef achterblijvers gedetineerden

  • Auteur
    Berichten
  • #3044
    Zenzi99
    Deelnemer

      Hallo iedereen,

      Ik ben Zenzi Moons, een studente journalistiek aan de Arteveldehogeschool in Gent. Met een groepje van drie medestudenten werk ik aan een bachelorproef over het onderwerp ‘achterblijvers van gedetineerden’.

      Om deze bachelorproef tot een goed einde te brengen, zijn we opzoek naar cases die we in onze bachelorproef kunnen verwerken. De focus ligt dus volledig op het verhaal van de achterblijvers, en welke impact de gevangenschap op hun leven heeft.

      Even praktisch:

      De interviews kunnen volledig anoniem indien gewenst.
      Wij beschikken allemaal over een auto en rijbewijs, en kunnen dus overal naartoe komen. We zijn specifiek op zoek naar mensen uit België, maar ik denk dat we daar hier wel voor op de juiste plek zijn.
      We willen graag eerst een voorgesprek afnemen zodat we de geïnterviewde wat beter leren kennen en dus een écht interview vlotter zal verlopen.

      Zou jij ons willen helpen om deze bachelorproef tot een goed einde te brengen? Jouw verhaal kan niet enkel ons helpen, maar kan ook een impact hebben op anderen die in dezelfde situatie zitten.

      Wens je meer informatie? Dan mag je ons altijd contacteren op onderstaand e-mailadres of telefoonnummer:

      E-mail: carsten.fisack@student.arteveldehs.be
      Telefoonnummer: +32 470 98 50 26

      Alvast bedankt!

    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.