Ga naar de inhoud

BEDANKJE .

Home Forums Familie van gedetineerden BEDANKJE .

  • Auteur
    Berichten
  • #2148
    fibi
    Deelnemer

      Graag wil ik via dit forum een woordje van dank geven aan de mensen van thuisfront om de opvang en ook de vriendelijke attentie die wij als bezoeker aan de poort mochten ontvangen.

      #2149
      dede
      Deelnemer

        Hallo ‘Fibi’ – dat doet deugd zie, zo’n dank-berichtje van jou… Wij van Thuisfront vinden het zeer belangrijk jullie als bezoekers regelmatig vriendelijk te onthalen aan of in de tent bij de gevangenis van Brugge. We willen daarmee tegen elk van jullie zeggen: wij hebben groot respect voor jullie, en willen jullie bemoedigen om dit bezoek te blijven vol houden… Omdat het levensbelangrijk is dat mensen van binnen en buiten de gevangenis contact blijven houden, en (soms zonder veel woorden) tegen elkaar blijven zeggen: ‘Wij geloven in een nieuw begin’… Hou je goed hé!!!

        Vredevol Kerstfeest – Gelukkig Nieuwjaar, straks!

        #2150
        fibi
        Deelnemer

          Dank u , is graag en gemeend gedaan, en ik wens alle medewerkers van thuisfront tevens fijne feestdagen en een voorspoedig 2014.

          #2151
          fibi
          Deelnemer

            sorry, dit was niet zeer takt vol van mij , dus wil het moest zijn alle medewerkers van thuisfront , maar zeker ook alle mensen die iemand wegens gevangene moet missen wens ik ook fijne feestdagen en een voorspoedig 2014,

            #2152
            luvan
            Deelnemer

              Fijn dat mensen mekaar zo kunnen nabij zijn, fijn dat je met zoiets kleins gelukkig bent… Engelen zijn voor mekaar… het bestaat!
              Vrede en alle goeds voor jouw toekomst!

            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.