Ga naar de inhoud

Begijnenstraat Antwerpen

Home Forums Familie van gedetineerden Begijnenstraat Antwerpen

  • Auteur
    Berichten
  • #1412
    Anoniem

      Hallo iedereen,

      Mijn partner zit sinds vrijdag in de gevangenis Antwerpen, feiten van 3 jaar geleden en door een aanvraag te gaan doen om een duplicaat van zijn rijbewijs is hij ineens van het politiekantoor waar hij eventjes de aanvraag ging doen niet meer terug naar huis gekeerd, niemand die mij op de hoogte bracht ik mocht het allemaal zelf uitzoeken. Ik zou graag van anderen weten hoe zij de dag doorkomen na zo’n plotselinge arrestatie?:(

      #1416
      rememberme
      Deelnemer

        totaal andere situatie hier
        Maar k wil je toch even een hart onder de riem komen steken, want t moet erg moeilijk zijn voor je om van de ene dag op de andere dag alleen te zijn.
        Hopelijk heb je ondertussen degelijke informatie kunnen krijgen en weten jullie (een beetje) waar jullie aan toe zijn.
        Sterkte meisje x

        #1417
        Anoniem

          Ik wou je even bedanken om je reactie, ik heb het gevoel dat ‘t forum niet dikwijls bezocht wordt?

          #1418
          rememberme
          Deelnemer

            nee inderdaad, t is hier behoorlijk stilletjes
            blijft toch nog taboe eh … gedetineerden, t gevangeniswezen, alles daaromheen

            #1420
            Anoniem

              Hey,
              Ik begrijp niet goed waarom, erzijn toch genoeg mensen die in deze situatie verkeren en het kan toch goed zijn om er met elkaar eens over te praten, ervaringen uit te wisselen, je hart eens luchten, zit jouw partner ook in Antwerpen, en had jij je er op voorbereid of kwam het ook totaal onverwacht?:dry: Groetjes

              #1421
              rememberme
              Deelnemer

                der zijn er idd meerderen die in dergelijke sitauties zitten, maar daarom is ‘t niet minder taboe eh. Ik ben zelf ook niet zo open hier op het forum, iedereen kan zomaar meelezen. Zelfs anoniem voelt het niet echt veilig.
                Ik heb sinds daarjuist een mailadres…moest je zin hebben om te mailen/msn’en : als je wilt msn’en tuur dan zeker even je mailadres door, want toevoegen lukt blijkbaar enkel als beiden een aanvraag sturen bij mij
                groetjes

                #1422
                Anoniem

                  Ik heb geprobeerd een email te sturen naar je emailadres maar ik kreeg de boodschap dat dit mislukt was, ik heb geen idee hoe dat komt, sorry :unsure:

                  #1423
                  rememberme
                  Deelnemer

                    ahum … :blush:

                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.