Ga naar de inhoud

Beide ouders opgepakt en zitten in Pcb Brugge.

Home Forums Familie van gedetineerden Beide ouders opgepakt en zitten in Pcb Brugge.

  • Auteur
    Berichten
  • #2378
    Sabrina
    Deelnemer

      Hallo..

      Wie kan mij helpen? Mijn beide ouders zijn afgelopen woendag opgepakt. Ik werd gebeld door een agente van het pakket? Met de mededeling dat ze dus opgepakt zijn en dan ze vrijdag voor de raadkamer moesten komen. In de tussentijd heb ik alles en iedereen gebeld. Van Ambassade, want wij komen uit Nederland. Tot de politie, geen enkele advocaat gehoord. Vandaag belde mijn vader gelukkig zelf voor 2min. Hij was best in paniek maar wist te vertellen dat het arrest een maand verlengd is en dat er geld overgemaakt moest worden. Dat heb ik inmiddels gedaan met hulp van google.

      Maar en nu? Hoe gaat het met hun lopende rekeningen ? Het is ook nog is Paasweekend dus geen idee of ik nog een advocaat ga spreken. Hoe gaat het met bezoek en telefoneren en schrijven?
      Ze kunnen tevens ook niks zeggen over de zaak of wat er is gebeurd. Kan ik dan ook gewoon naar de politie in NL gaan voor informatie? Brugge is namelijk 2.5 uur verderop .. verder heb ik weinig familie waar ik op kan rekenen..

      Iemand tips of een soort hulplijn?
      Alvast ontzettend bedankt !!!
      Groetjes

    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.