Ga naar de inhoud

bellen

  • Auteur
    Berichten
  • #1282
    LENYJACOBS
    Deelnemer

      hoe gaat het in hasselt met telefoneren mag dat maar 1 keer per dag of hoe

      #1283
      Anoniem

        Ik denk dat het overal maar één keer per dag mag, of vijf minuten pêr dag of iets in die zin. Maar de fatik kan natuurlijk meer dan een gedetineerde die 22 uur per dag op zijn cel zit he.

        #1286
        Meisje_80
        Deelnemer

          De gedetineerde in Hasselt kan per dag 50 minuten bellen, telkens in blokken van 10 minuten. Mijn vriend en ik hebben dat eens uitgetest 🙂

          Het hangt af van de afdeling waar hij zit en drukte (hoeveel personen willen bellen) hoelang hij kan bellen. ‘s Avonds willen de meeste gedetineerden bellen, overdag minder, omdat er dan veel werken zijn. En het is ‘s avonds ook goedkoper voor hen om te bellen.

          Hij moet eerst wel een belcode aanvragen en zorgen dat er geld op de rekening staat. Dit kan 3-4 dagen duren eer dat inorde is.

          Groetjes

          #1287
          LENYJACOBS
          Deelnemer

            bedankt voor het antwoord hij op afdeling 1 maar hij moet dan naar nederland bellen moet hij daar ook een bel code voor aanvragen

            #1291
            Meisje_80
            Deelnemer

              hey

              ja elke gedetineerde die wil bellen moet een code aanvragen, anders kan men niet bellen!

              #1294
              LENYJACOBS
              Deelnemer

                dankje we hebben al gebeld kost onzettend veel geld kun je beter schrijven niet te veel bellen groetjes leny:(

                #1704
                Anoniem

                  Hoi,

                  Weet er toevallig iemand hoeveel keer per dag dat men kan bellen vanuit de gevangenis van Antwerpen, mijn vriend nl is sinds kort gearresteerd en zit in Antwerpen.

                  #1705
                  Anoniem

                    ps: is er ook een bepaald uurregeling, van hoe laat tot welk uur men kan bellen ?

                    #1727
                    Djeezes
                    Deelnemer

                      * Men kan elke dag bellen. Soms mag men tweemaal, naargelang de drukte en het aantal kandidaat-bellers. Tenzij men een tuchtsanctie heeft opgelopen.
                      * Telefoneren kan vanaf 6u30 ‘s morgens tot 20u30 ‘s avonds.

                      #1731
                      Achterblijver
                      Deelnemer

                        Als je in Nederland zit kun je beter een sim-kaartje van Lyca.be aanschaffen. Dit is een prepaid kaart en als je daarop gebeld wordt terwijl je in NL zit kost het je 0,15 cent per minuut. De gedetineerde belt de helft goedkoper omdat hij naar een Belgisch nr belt!

                        Het scheelt ons 3,91 op 10 minuten bellen 😉

                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.