Ga naar de inhoud

Beste vriend in gevangenis

Home Forums Familie van gedetineerden Beste vriend in gevangenis

  • Auteur
    Berichten
  • #2195
    Evelien
    Deelnemer

      Hallo,

      Ik heb 4 maanden geleden via internet iemand leren kennen uit mijn streek. Maar hij zit in de gevangenis…
      Dit heeft ons niet tegengehouden om op korte tijd een heel intense vriendschap op te bouwen. Soms is het echt frustrerend dat we niet kunnen doen wat we graag willen doen door de beperkte tijd. Gisteren hebben we 4 uren dolle pret gehad samen. We zijn 2 totaal verschillende persoonlijkheden, en toch zijn we 2 handen op 1 buik. Het deed me zo een plezier om hem te zien genieten van simpele dingen…
      Hij is mijn geheimpje, maar ik had behoefte om dit tegen iemand te zeggen.
      groetjes, Eefje. 😉

      #2196
      didden
      Deelnemer

        hoi
        in 2007 startte ik een zelfstandige activiteit
        ik vertrouwde mijn boekhouder
        nu moet ik via iemand vernemen dat hij in de gevangenis zit
        aangezien hij al mijn documenten in zijn bezit heeft en niet meer zijn beroep kan uitoefenen
        ben ik zelf in serieuze problemen komen te zitten
        ik belde de gevangenis om te vragen of ik hem mag bezoeken
        ik kreeg en negatief antwoord
        hoe moet dit verder
        en hoe kan ik mijn documenten terug krijgen

        #2197
        Evelien
        Deelnemer

          hey alpina 696969,

          Geen idee hoe jij je documenten kan terug krijgen. Maar soms is er een persoon hier aanwezig die beroepsmatig bezig is met zaken in en rond het gevangenisleven. Misschien kan die vrouw u goede raad en advies geven.

          grtjs, eefje

          #2198
          fibi
          Deelnemer

            hey alpina,
            ik zelf kan u niet helpen , maar kijk eens of Maaike van Buitendienst dat niet kan. Buitendienst kan je in veel mailtjes het mail en telefoonnummer terug vinden , zie eens in de rechterzijde naar mailtjes dat deze dienst heeft beantwoord . Je hoeft daar niet voor in West-of Oost -Vlaanderen te wonen hoor , de dienst zal u wel een adres of mailadres geven en uw vraag beantwoorden .
            Grtjs ;

            #2199
            Ronny
            Deelnemer

              Ik denk dat de enige manier om uw documenten terug te krijgen via de rechter zal moeten gebeuren. Neem dus maar een advocaat onder de arm. Veel succes!

              #2200
              didden
              Deelnemer

                graag kontakt met maaike 0494187706

              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.