Ga naar de inhoud

bezoek

  • Auteur
    Berichten
  • #1685
    Eline
    Deelnemer

      Hallo, ik ben 18 jaar en mijn vriend zit in dendermonde in de gevangenis. hij zit er nog maar net een week en ik zou hem graag gaan bezoeken. Hoe moet ik dit doen ? en kan ik ongestoord bezoek krijgen in dendermonde en wat houdt dat dan precies in ? groetjes

      #1686
      Mopke
      Deelnemer

        Jou vriend moet jou bezoek eerst aanvragen, dit moet dan goed gekeurd worden door de directie. dit kan een paar dagen duren. je kan naar de gevangenis bellen en vragen als je op zijn bezoekerslijst staat, of hem een brief schrijven om te vragen als dit in orde is..

        #1689
        fibi
        Deelnemer

          hallo meisje 94,
          wat mopke hier schrijft is juist maar voor alle zekerheid zal je ook eens naar het stadshuis of gemeentehuis moeten gaan om een briefje van goed gedrag en zeden of zoiets denk ik en dit briefje dan opsturen naar uw vriend . Maar om zeker te zijn dat je met alles in orde bent moet je maar eens verder op deze site zien en kijken naar adres en telefoon van Buitendienst en bel eens naar maaike , die zal u zeker verder helpen met uw probleem en ben je zeker dat alles in orde is.
          grtjs en veel sterkte.

          #1693
          Eline
          Deelnemer

            dank jullie voor jullie hulp 😉 ! Nu kan ik toch al verder. grtjes

          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.