Ga naar de inhoud

Bezoek

  • Auteur
    Berichten
  • #2344
    metsue
    Deelnemer

      Hallo,
      Is het zo dat je als partner v een gedetineerde ook een kopie van je paspoort (recto/verso) moet opsturen om je bezoek te kunnen aanvragen?En indien dit dan is goedgekeurd,moet je dan dagelijks uw bezoek reserveren?
      Mvg Vicky

      #2345

      Beste Vicky,

      Mijn naam is Maaike Bervoet en ik werk binnen de dienst Justitieel Welzijnswerk – Buitendienst in Brugge. Wij bieden informatie, advies en ondersteunende gesprekken aan tav de omgeving van gedetineerden die in de gevangenis van Brugge en Ruiselede verblijven.

      Ik vermoed dat je waarschijnlijk al een antwoord op je vraag zal hebben ontvangen, maar ik wou toch nog op je vraag reageren.

      Het is zo, dat als je als vaste partner bent opgegeven door je vriend, je geen voorafgaandelijke toestemming nodig hebt van de directie om op bezoek te mogen gaan. Doordat je naam is opgegeven, kun je ook sneller recht hebben op ongestoord bezoek.

      Ik weet niet in welke gevangenis je vriend verblijft, maar in de gevangenis van Brugge is het zo dat er vaste bezoekuren zijn. Je dient je de 1e x een uur op voorhand aan te melden, daarna min. 45min op voorhand. Ongestoord bezoek dient wel aangevraagd en gereserveerd te worden.

      Indien je nog vragen hebt, aarzel dan niet om verder contact met me op te nemen.

      Met vriendelijke groet,

      Maaike Bervoet
      Team Justitieel Welzijnswerk Buitendienst-OO, CAW Noord-West-Vlaanderen
      Refugestraat 1
      8200 Brugge – Sint-Andries
      Tel. 050 31 01 07
      buitendienst.jww@cawnoordwestvlaanderen.be

    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.