Ga naar de inhoud

bezoek aan mijn vriend

Home Forums Familie van gedetineerden bezoek aan mijn vriend

  • Auteur
    Berichten
  • #501
    marina
    Deelnemer

      Geachte,

      Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, mijn vriend zit in het gevang van Brugge, omdat hij zijn voorwaarden niet na geleefd heeft.
      Als een gededineerde voor de raadkamer komt vervallen zijn voorwaarden, zodus heb ik een aanvraag gedaan aan de gevangenis van Brugge om op bezoek te komen bij mijn vriend,dat laatste is al 2 weken gebeurd en ik heb nog geen resuldaad,schandaling vind ik dat,ze maken daar vele relaties kapot,het is psychilogisch niet verantwoordelijk dat zo iets gebeurd.
      Gewoon weg een machtspel dat ze spelen met de mensen.

      #502
      julie
      Deelnemer

        hey

        volgens mij moet je eerst een attest gaan halen bij een gemeentehuis in uw gemeente van een goed gedrag, en dan vragen ze de toesteming aan de gededineerde of hij uw bezoek aacepteerd, en dan geven ze uw gelijk een toestemming om op bezoek te gaan bij uw vriend. dat is het wat ik weet, ik hoop dat ik u daarmee iets kan helpen.

        ik ga mee uupn

        Hopelijk krijg je snel een antwoord

        #503
        marina
        Deelnemer

          mijn vriend wil zeker bezoek van mij, ik heb een copy van mijn paspoort op gestuurd naar het gevang, enik krijg nog een toestemming om op bezoek te gaan bij mijn vriend.
          Een zot spelletje is dat psychisch een mens kapot maken, en zijn gezin ook, in de hoop dat de relatie kapot gaat, en de gededineerde niemand meer heeft.vroeger was het martelen, en nu is dat psychische marteling.
          Ik heb overal gescshreven, zelfs naar de directie, en gebeld.zelfs elke dag bel ik naar de directie en naar de psd, maar niets helpt.
          Ik zeg alleen maar dat bepaalde mensen niet graag hebben dat ik en mijn vriend een relatie hebben, en ik daarbij nog 2 kinderen met autisme, en gepest word door mijn ex man.
          Een onderzoeksrechter heeft gezegt tegen mijn vriend LAAT DIE TEEF TOCH STIKKEN MET HAAR 2 GEHANDICAPTE KINDEREN. EN BEGIN EEN NIEUW LEVEN MET EEN JONGERE VROUW;
          iK HEB OOK RECHT OP LIEFDE EN GENEGENHEID EN WARMTE OOK AL HEB IK KINDEREN MET EEN HANDICAP, ik ben geschrokken toen ik dat hoorde en ik vond het heel laag bij de grond van die onderzoekrechter.

          M

          #504
          devil
          Deelnemer

            heb je het zelf gehoord van de onderzoeksrechter of zegt je vriend het tegen jou ik geloof nooit dat een onderzoekrechter zowat zegt en het onderzoek zal nog in gang zijn of wel wil je vriend je niet zien dat kan ook als die geen toestemming geeft kan je hem niet bezoeken

            #518
            Ronny
            Deelnemer

              Beste,
              ik denk dat je een beetje over je toeren bent en daar heb ik begrip voor.
              Het is wel zo dat je vriend moet bezoek aanvragen aan de directie met de nodige documenten en niet jij.
              Binnen de kortste keren wordt dat bezoek dan ook (als er geen bezwaren zijn natuurlijk) goedgekeurd.
              Ik begrijp dan ook niet goed wat uw gehandicapte kinderen hier bij komen kijken. Bij mijn weten mogen die net zoals andere mensen op bezoek komen als ze natuurlijk voldoen aan de voorwaarden.
              Laten we het dus niet moeilijker maken dan het al is.
              Veel sterkte en succes toegewenst.

            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.