Ga naar de inhoud

Bezoek achter glas

Home Forums Familie van gedetineerden Bezoek achter glas

  • Auteur
    Berichten
  • #348
    Ronny
    Deelnemer

      Als een gedetineerde in het gevang van Brugge gestraft is en bezoek mag hebben achter glas vraag ik me nu en dan wel eens af hoe het komt dat de persoon die op bezoek komt en dus ook achter glas zit dan ook nog eens wordt opgesloten als een krimineel?
      Het is al niet leuk om iemand te bezoeken achter glas, laat staan dat je dan nog eens opgesloten wordt ook. Voor kleine kinderen is dat nog dramatischer, ze willen hun pa of ma aanraken en ze kunnen niet. Wat moeten die kleine kinderen daar niet van overhouden. Regelmatig hoor je dan kinderen roepen om hun pa en ze kunnen er niet bij. Afschuwelijk, niet verantwoord voor kinderen.
      Laat ons hopen dat er daar toch ook nog eens verandering in komt.

      #350
      Celine
      Deelnemer

        Ik heb ‘t 1x meegemaakt dat glasbezoek en heb gezegd: nooit meer!
        Vind het ook absurd dat je als bezoeker achter slot zit, je kan niet eens gaan plassen. En die keer dat ik er was kwamen ze mijn deur pas 15min later opendoen (zat daar dus al 15min helemaal alleen in dat kot).

        #355
        SANDRA
        Deelnemer

          ZE HEBBEN GEEN ENKEL IDEE WAT DAT ZE DIE KINDEREN AANDOEN.
          VOOR OF ACHTER HET GLAS. KIJK DAT JE VADER OF MOEDER DAAR ZIT DAAR KAN JIJ ALS KIND TOCH NIETS AAN DOEN. LATEN ZE DAAR EENS IETS AAN DOEN. MAAR DAN HOOR JE ZE WEL ZEGGEN
          KINDEREN VAN EX OF GEDETINEERDE VALLEN MEESTAL NET ALS HUN OUDERS IN HET CRIMINEEL CIRCUIT?

        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.