Ga naar de inhoud

Bezoek gedetineerde

Home Forums Familie van gedetineerden Bezoek gedetineerde

  • Auteur
    Berichten
  • #629
    superlover
    Deelnemer

      Hallo,
      kan iemand mij vertellen hoe ik en vriend in de gevangenis van oudenaarde
      kan bezoeken ? hoe doe ik dat ? wanneer kan dit ? mag ik een cadeau meebrengen ( sigaretten) ?
      Dit zou m’n eerste bezoek zijn dus alle raad is welkom

      Dank bij voorbaat,
      Grtjs

      #630
      Ronny
      Deelnemer

        Jij hoeft enkel een kopie van uw identiteitskaart (2 kanten) en bewijs van goed gedrag (af te halen op het gemeentehuis) op te sturen naar uw vriend die in de gevangenis zit. Deze moet dat dan aanvragen aan de directie.
        Als dit dan goedgekeurd is(na enkele dagen)mag je uw vriend dan bezoeken. Om zeker te zijn dat het goedgekeurd is bel je best eens op naar de gevangenis zodat je geen verloren weg aflegt. Je mag geen geschenken meenemen naar de gevangenis. Je kan eventueel in de gevangenis iets aankopen maar dat hangt af van gevangenis tot gevangenis. Voor de bezoekuren neem je ook liefst contact op met de gevangenis zelf. Het telefoonnummer van de gevangenis in Oudenaarde is 055/338660
        Veel succes.

        #631
        superlover
        Deelnemer

          Van harte dank voor de snelle reactie, grtjs

          #640
          sabrina milano
          Deelnemer

            hej hoe is uw bezoek verlopen ik ben ook nieuw in deze situatie en moet deze week een bezoek brengen in brugge mijn man wordt voor 1 week naar daar overgeplaatst het is nogal ver want ik ben van westerlo hoe zou ik er het beste naartoe kunnen? Weet iemand raad voor me grtjs sabrina milano:)

            #645
            devil
            Deelnemer

              beste met de trein

              #646
              devil
              Deelnemer

                als hij er in februarie nog zit kan je even langs thuisfront gaan ze staan er dan opgesteld .kijk geregeld is bij informatie

              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.