Ga naar de inhoud

bezoek gevangenis hasselt

Home Forums Familie van gedetineerden bezoek gevangenis hasselt

  • Auteur
    Berichten
  • #894
    Lieke
    Deelnemer

      Ik wilde even kwijt dat ik vandaag bij gedetineerde X op bezoek ben geweest in de gevangenis van Hasselt. Ik heb hem leren kennen via schrijven met gedetineerden. Ik schrijf nu 3 maanden met hem en hij had al een paar keer gevraagd of ik eens op bezoek wilde komen. Eerst hield ik het wat tegen, maar na een tijdje werd ik toch nieuwsgrierig.
      Het was enorm spannend. Wist niet wat ik moest verwachten. Het was de 1e keer dat ik in een gevangenis kwam. Ik heb me aangemeld met de nodige gegevens en papieren. De cipier die aan de balie zat, was zeer vriendelijk en had me alles uitgelegd.
      t Is wel raar om zo door die dikke, ijzeren deuren te gaan, die telkens achter je dichtvallen in slot. Aan elke deur moet je ook eerst bellen eer ze je doorlaten. Maar uiteindelijk kwam ik toch in de bezoekzaal aan en moest ik nog even wachten op X.
      We hebben veel gepraat en toch ook wel gelachen. Het uur was alleszins snel voorbij.
      Ik denk dat ik hem toch nog wat meer ga bezoeken, zeker omdat we het in het echt ook goed met mekaar kunnen vinden, net zoals in ons schrijven.
      Heb dus toch een positieve, eerste ervaring gehad met een bezoek aan de gevangenis van Hasselt!!
      Ben zeer tevreden!

      Groetjes Luna

    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.