Ga naar de inhoud

bezoek oudenaarde

Home Forums Familie van gedetineerden bezoek oudenaarde

  • Auteur
    Berichten
  • #1319
    dingske
    Deelnemer

      Mijn vriend zit sinds vorige week in de gevangenis van Oudenaarde en zal daar zeker nog een maand moeten blijven.
      Ik heb nog geen contact met hem gehad. Ik zou hem heel graag bezoeken maar blijkbaar mag enkel directe familie op bezoek komen.
      Klopt dit? In Gent mag je als vaste vriendin blijkbaar wel op bezoek gaan waarom dan niet in Oudenaarde?
      Kan ik iets aanvragen of invullen waardoor ik wel langs kan gaan? We zijn al jaren een koppel maar wonen niet officieel samen.

      Wat betreft post: mag je enkel brieven en kaartjes opsturen of mag je ook magazines, boeken en andere dingen opsturen?

      #1320
      rememberme
      Deelnemer

        Normaal mag je wel op bezoek hoor, mits je op de bezoekerslijst staat.
        Om op die lijst te geraken moet je een kopie van je paspoort (voor en achterzijde) en een bewijs van goed gedrag opsturen naar je vriend.Hij kan je dan op de lijst laten zetten.
        Ivm post ik weet dat boeken en cd’s zijn toegelaten mist een betalingsbewijs mee wordt opgestuurd. Dus kassaticketje erbij steken.
        Je kan ook even bllen naar de gevangenis voor nog andere vragen : 055.33.86.86
        Ze zijn er behoorlijk vriendelijk, dus dat is al een meevaller 😉

        #1321
        rememberme
        Deelnemer

          je mag ook steeds proberen je vragen hier te stellen, k ga al een tijdje in Oudenaarde op bezoek, misschien kan ik je wel verder helpen.
          groetjes

          #1322
          dingske
          Deelnemer

            Bedankt voor de snelle reactie!

            Dus in principe kan ik gewoon magazines en boeken opsturen met het kasticketje erbij.
            Zou ik zijn Ipod ook mogen opsturen of aan hem geven?

            Zijn de bezoekregels anders als je in voorarrestzit?

            #1323
            rememberme
            Deelnemer

              wel, de magazines dat kan ik niet met zekerheid zeggen…boeken cd’s en dvd’s wel
              euh de Ipod…dat gaat niet mogen, misschien als hij het zelf aanvraagt via de directie?
              en of de bzoekregeling anders is tijdens voorarrest, ook daar kan ik je geen antwoord op geven
              hmmm nog niet veel verduidelijking he , sorry hoor
              groetjes

              #1324
              dingske
              Deelnemer

                Ik zal morgen maar is bellen naar Oudenaarde.

                Klopt het dat ze elke dag (behalve zondag) mogen bellen?
                Weet je ook hoe lang?

                #1328
                rememberme
                Deelnemer

                  ze mogen inderdaad elke dag bellen… en ik heb op zondag ook al telefoon gehad
                  ik geloof dat ze 30min per dag mogen bellen, maar het is steeds in stukjes van 10min
                  heb je gebeld? ben je meer te weten gekomen?
                  groetjes

                  #1329
                  dingske
                  Deelnemer

                    Ik denk dat hij gisteren nog geen telefoonkaart had. Heb hem vandaag gehoord 🙂
                    Heb naar oudenaarde gebeld i.v.m. bezoek en waarschijnlijk mag ik donderdag op bezoek gaan!
                    Als de aanvraag goedgekeurd word… Duimen maar!

                    #1330
                    rememberme
                    Deelnemer

                      fijn! 🙂
                      ik duim voor je mee
                      ken je de bezoekuren ed al? mag je tafelbezoek of is het ih begin nog glasbezoek?
                      weet je …als hij in de week geen bezoek heeft gehad je op zaterdag 2 uur mag blijven?
                      groetjes

                      #1331
                      dingske
                      Deelnemer

                        Zijn familie gaat hem ook bezoeken dus die 2 uur gaat niet lukken vrees ik… Mag je meerdere keren in een week gaan?
                        De bezoekuren weet ik ook nog niet precies. Rond 13u en rond 15u dacht ik.
                        Zijn broer is al op tafelbezoek mogen gaan dus ik hoop dat ik dat ook zal mogen…
                        grtjs

                        #1332
                        rememberme
                        Deelnemer

                          nee, inderdaad dan is die 2 uur (voorlopig) niet aan de orde
                          als zijn broer tafelbezoek heeft gekregen dan krijg jij dat ook
                          glasbezoek is vnl wanneer ze een sanctie hebben gekregen
                          de bezoekuren in de week
                          12h30-13h30 en 14h30-15h30
                          zaterdag 9h-11h30 en 13h-15h
                          zondag 13h15 – 17h
                          in het weekend is er doorlopend bezoek (binnen de opgegeven uren) dat wil zeggen dat je je kan aanmelden tussen die uren wanneer het jou past, voor zaterdag twijfel ik een betje of de opgegeven uren de bezoekuren zijn of de uren tot wanner je je kan aanmelden, dat moet ik zelf nog eens nahoren
                          hij mag elke dag 1 keer bezoek krijgen, dus 7 keer op een week 😉

                          #1333
                          rememberme
                          Deelnemer

                            moest je zin hebben om wat meer prive te ‘praten’ is mijn msn … laat ff een berichtje hier als je t gezien ehbt, dann verwijder ik mijn adres hier

                            #1334
                            dingske
                            Deelnemer

                              berichtje gelezen. thanks 🙂

                              #1335
                              rememberme
                              Deelnemer

                                als je wilt …mail me jouw msn adres …ik krijg tegenwoordig de nieuwe aanvragen niet meer aan …

                                #1336
                                dingske
                                Deelnemer

                                  Okay

                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.