Ga naar de inhoud

bezoek weigering

Home Forums Familie van gedetineerden bezoek weigering

  • Auteur
    Berichten
  • #1872

    Ik mag mijn vriend in de gevangenis niet meer bezoeken,de toegang is mij verboden tot de gevangenis gedurende 3 maand.Dit is door de directeur beslist en ik weet totaal niet voor welke reden,ik weet van nikls.Ik ben heel ongerust over mijn vriend omdat hij normaalgezien begin december zou vrij komen dus ik vraag me af waarom de toegang verboden voor 3 maand?
    Aub iemand dringend die me kan zeggen wat ik best doe;Ik ga eraan kapot als ik mijn vriendje niet kan zien.

    #1873

    Lieke lumo schrijft:

    Ik mag mijn vriend in de gevangenis niet meer bezoeken,de toegang is mij verboden tot de gevangenis gedurende 3 maand.Dit is door de directeur beslist en ik weet totaal niet voor welke reden,ik weet van nikls.Ik ben heel ongerust over mijn vriend omdat hij normaalgezien begin december zou vrij komen dus ik vraag me af waarom de toegang verboden voor 3 maand?
    Aub iemand dringend die me kan zeggen wat ik best doe;Ik ga eraan kapot als ik mijn vriendje niet kan zien.

    #1876

    Beste Lieke Lumo,

    Wanneer je de toegang tot de gevangenis ontzegt wordt, komt dit doordat er een zware overtreding is gebeurd, door de gedetineerde of de bezoeker. Kun je een overtreding vanwege jouw kant of van je vriend herinneren?

    Is je vriend zelf op de hoogte van de reden van weigering? Kan hij je nog opbellen/schrijven?

    Voor meer informatie hieromtrent zou ik je aanraden om contact op te nemen met de Psycho-sociale dienst (PSD) van de gevangenis waar hij verblijft.

    Tevens zou ik ook polsen naar zijn strafuitvoering en de kans dat hij vrijgelaten wordt in december.

    Indien nog vragen hebt, aarzel niet om verder contact met me op te nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Maaike Bervoet
    Team Justitieel Welzijnswerk Buitendienst-OO, CAW Regio Brugge
    Refugestraat 1
    8200 Brugge – Sint-Andries
    Tel. 050 31 01 07
    maaikebervoet@cawregiobrugge.be

  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.