Ga naar de inhoud

bezoeken

  • Auteur
    Berichten
  • #432
    Denys
    Deelnemer

      Hallo!!

      Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe het bezoek er precies aan toe gaat??
      De registratie enzo…

      grtjs

      #433
      devil
      Deelnemer

        je met bij de politie een attest halen van goed gedrag en zeden dan zend je dat na persoon wie je wilt gaan bezoeken en die kan je laten weten dat de directeur het goed heeft gekeurd .dan ga je na gevangenis en daar nemen ze een foto van jou en je paspoort dan kan je door detector en de persoon bezoeken je mag 1 uur op bezoek wel tijdens bezoek uren en dat schilt van ene na andere gevangenis wil je er ook wat drinken laad dan wat op je proton en geen juwelen want anders moet je ze toch uit doen wanneer je er geweest bent kan je de volgende maal er vlugger binnen wel altijd je paspoort meenemen indien de gevangene je niet wil zien kan je daar niks aan veranderen

        #434
        Denys
        Deelnemer

          Bedankt voor de informatie!!
          Dit heeft me veel geholpen!

          #435
          marc
          Deelnemer

            Alleen als je rechtstreekse familie bent heb je geen attest van goed gedrag en zeden nodig.

            En in sommige gevangenissen heb je 1 of 2 euro nodig om het kastje af te sluiten waar je uw spullen
            kunt opbergen die niet mee naar binnen mogen.

            #443
            Marc
            Deelnemer

              Kan ik dan ook als slachtoffer van een misdrijf eventueel (met alle goede bedoelingen) de dader van dit misdrijf proberen te bezoeken mits het voorleggen van een attest van goed gedrag enz.? Ik weet het klinkt vreemd doch toen ik de dader in het gerechtsgebouw zag en bedenk wat hem boven het hoofd hangt… De verhalen over het leven in de gevangenis klinken niet bepaald leuk… (Ik probeerde reeds meerdere malen contact te krijgen doch dit lukt tot nu toe niet) Als de dader dit weigert is dit zijn goed recht doch ik heb hem dan wel de kans gegeven om in alle rust eens te praten.

              #444
              devil
              Deelnemer

                als je naar gevangenis wil gaaan om te weten te komen om het waarom ben je er aan voor de moeite en denk dat je beter eerst met je advocaat praat die heeft ook niet aan jou gedacht als die het deed en in de cel zitten is niet zo erg ben er al vele malen iemand gaan bezoeken ze hebben niks te kort en hier is levenslang maar een goede 10 jaar je moet maar is gaan zien op assisen

                #445
                Marc
                Deelnemer

                  Het is dus volgens U inderdaad zo dat het beter is een misdaad te plengen indien men dakloos is? Dan heeft men toch een dak boven zijn hoofd, verwarming en voeding…. Dit geloof ik niet. Ik lees in de krant dat er de jongse tijd meer zelfdodingen zijn bij gedetineerden…. Als ik uw stelling volg dan is dit waarschijnlijk omdat ze te vroeg vrij komen? Ik vraag niet naar het waarom. Ik vraag me enkel af of deze persoon het “overleeft”. Veel dingen wijzen mij op een “zeer bange en domme” dader. Hoe overleeft die in de gevangenis? Ik wil geen oorzaak zijn van zijn nog slechter zelfbeeld. Ik wil enkel proberen hem aan te tonen dat hij van mij een tweede kans krijgt binnen de maatschappij, wat er ook gebeurt is en wat anderen (o.a. parket) hem ook zeggen… Of mag dit niet; iemand een tweede kans geven?

                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.