Ga naar de inhoud

Bezoeken!?

Home Forums Familie van gedetineerden Bezoeken!?

  • Auteur
    Berichten
  • #405
    Mc Murti
    Deelnemer

      Hallo, ik zou graag iemand bezoeken in de gevangenis. Ik ben niet zeker of deze persoon zich momenteel in Ieper of in Brugge bevindt. Waar kan ik met deze vraag terecht?
      Ik ben geen familielid, het gaat om een vriend: kan ik dan ook ‘zomaar’ op bezoek gaan? Is het aantal bezoekers beperkt of hoe gaat dit in zijn werk?
      Je ziet, ik zit met een heleboel vragen :unsure:
      Alvast bedankt voor een paar antwoorden 🙂

      #406
      Ronny
      Deelnemer

        Ik vrees dat je zal moeten te werk gaan via familie van de gedetineerde of via zijn advokaat. Je kan eventueel proberen via het gevang zelf maar daar vrees ik wel een beetje voor. Je kan niet zo maar op bezoek gaan. De gedetineerde moet zelf bij de directie een aanvraag indienen aan de hand van een kopie van de identieteitskaart en een bewijs van goed gedrag. Je mag slechts 1 persoon bezoeken.

        #409
        custodia
        Deelnemer

          McMurti schrijft:

          Hallo, ik zou graag iemand bezoeken in de gevangenis. Ik ben niet zeker of deze persoon zich momenteel in Ieper of in Brugge bevindt. Waar kan ik met deze vraag terecht?
          Ik ben geen familielid, het gaat om een vriend: kan ik dan ook ‘zomaar’ op bezoek gaan? Is het aantal bezoekers beperkt of hoe gaat dit in zijn werk?
          Je ziet, ik zit met een heleboel vragen :unsure:
          Alvast bedankt voor een paar antwoorden 🙂

        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.