Ga naar de inhoud

bezoeksrecht

Home Forums Familie van gedetineerden bezoeksrecht

  • Auteur
    Berichten
  • #2029
    jessica
    Deelnemer

      mijn vriend is dindsdag opgepakt en sedert toen heb ik hem niet meer kunnen horen of zien we woonden nog nie samen dus moet ik eerst mijn bezoeksrecht aanvragen maar gistern was het een feestdag en morgen is het weekend 🙁 ik heb gistern mijn aanvraag opgestuurd dus zal hij maar de brief maandag ontvangen en kunnen aanvragen bestaat er geen mogelijk heid dat ik hem gewoon eens kan horen want die onwetendheid nu maakt me zo kapot ik kan er niet van slapen nog eten ,ik heb geld gestort naar hem maar dat duurt ook 6 dagen tegen dat hij dat kan gebruiken ,bestaat er echt geen mogelijkheid dat mijn bezoeksrecht vlotter kan verlopen (kan ik mss een aanvraag persoonlijk gaan indienen aan de gevangenis van brugge) ofdat ik kan hem eventjes kan horen ,ik weet dat hij vandaag terug moet voorkomen in de rechtbank in brugge is het toegestaan dat ik daar aanwezig ben en en hoe kan ik daar meer informatie over verkrijgen ?

      #2030
      nancy
      Deelnemer

        hoi,mijn vriend hebben ze 2 weken geleden ook opgepakt en wij wonen ook nog niet officeel samen maar ben drekt ter plaatste een kopie van mijn pas gaan afgeven en kon er de dag op al bij groetjes nancy

        #2031
        jessica
        Deelnemer

          dank u wel voor de reactie ik heb gebeld en gevraagd da ik he tmocht komen persoonlijk afgeven en ze vertelde me dat het nie veel zin had ,nu heb ik hem nog altijd nie kunnen horen of zien 🙁 ,deze morgen zal hij mijn brief ontvangen en hopelijk kan ik hem vandaag gaan bezoeken

          #2032
          nancy
          Deelnemer

            hoi,
            da’s raar da ge da niet zelf moogt komen brengen .Waar zit jou vriend vast?
            grtz nancy

            #2033
            jessica
            Deelnemer

              in brugge ik heb vandaag eindelijk kunnen horen voor 5 min dankzij het caw van deze site en hij heeft mij kunnen vertellen dat hij mijn aanvraag aan de cipier wilde geven en dat hij nu geen tijd had,nu zal de sociale dienst ervoor zorgen dat het inorde komt maar ik zal hem maar pas woensdag kunnen zien ik begrijp het echt niet waarom dat het zo lang nog zal duren ik ga er kapot aan weten dat het nie goed met hem gaat en dat ik hem nog altijd niet kan bezoeken

            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.