Ga naar de inhoud

bezoekuren gevangenis brugge

Home Forums Familie van gedetineerden bezoekuren gevangenis brugge

  • Auteur
    Berichten
  • #1589
    linsy vervloesem
    Deelnemer

      mijn vriend is net overgeplaatst nr brugge,mss ben ik blond maar snap niet goed de bezoekuren van daar,kan iemand het mij uitleggen?

      #1592
      Sien
      Deelnemer

        Ik heb net ook iets gepost ivm de bezoekuren van Brugge. Een vriend van mij is vandaag ook overgeplaatst naar Brugge. Als ik iets te weten kom omtrent de bezoekuren, laat ik het je zeker weten.

        Groetjes Sien

        #1593
        Meisje_80
        Deelnemer

          Hallo Lissy

          Ik heb hetzelfde probleem als jou en ben niet blond 🙂

          Maar denk dat we moeten kijken onder gemeenschappelijk bezoek. Denk dat dat de gewone bezoekuren zijn. Ik hoop dat ik mijn vriend een van dees hoor, want hij is ook net overgeplaatst naar Brugge. En dan weet ik je het wel met zekerheid te zeggen.

          Groetjes

          #1595
          Sien
          Deelnemer

            Hey meisjes,

            ik dacht ook dat we onder de noemer “gemeenschappelijk bezoek” moesten kijken. Maar ik vraag me af of dit ook voor de ziekenboeg telt?

            Groetjes

            #1596
            Meisje_80
            Deelnemer

              Denk dat als ze op de ziekenboeg liggen en “op” kunnen dat ze gewoon naar het bezoek in de bezoekzaal mogen komen.

              #1605
              Meisje_80
              Deelnemer

                Het zijn dus inderdaad de bezoekuren van gemeenschappelijk bezoek, heb het zonet aan mijn vriend kunnen vragen.

                Groetjes

              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.