Ga naar de inhoud

brugge

  • Auteur
    Berichten
  • #912
    vienna
    Deelnemer

      hallo ik en mijn vriend zijn nog maar 3maanden samen maar hij is hier illegaal 🙁 en ze hebben hem opgepakt omdat zijn vriend iets mispeutert heeft en hij stond daar bij… hij zit in brugge en vraag me af hoe ik hem kan bezoeken of schrijven of wat dan ook want zonder hem heb ik niets 🙁
      mvg

      #914
      dede
      Deelnemer

        Hallo,

        kan je even laten horen (via dit forum) of jouw vriend in de grote gevangenis van Brugge zit, of wel in de Refuge daar vlak bij, het gesloten centrum voor illegalen..?

        Eenmaal dit duidelijk is, kunnen we proberen te zien hoe je eventueel met hem in contact kunt komen…

        Goeie moed!

        dede

        #915
        vienna
        Deelnemer

          hij zit in het grote gevang want ik heb al gebeld naar het illegalen centrum daar zit hij niet
          mvg

          #916
          maatje
          Sleutelbeheerder

            hallo,

            Je kan hem in ieder geval schrijven.
            Als je hem wil bezoeken zal jouw vriend eerst aan de gevangenisdirectie moeten vragen om jou op zijn bezoekerslijst te plaatsen. Van zodra dit goedgekeurd is kan je hem bezoeken.
            De bezoekregeling kan je elders op deze site vinden.

            met vriendelijke groeten,

            maatje

            #917
            vienna
            Deelnemer

              bedankt voor jullie hulp ik hoop dat hij mij zou mogen bellen dat ik hem dat kan vragen om mij op zijn bezoekers lijst te zetten ik ben de enige die hij hier heeft
              mvg

              #921
              fibi
              Deelnemer

                hallo ,

                je kan alvast naar het gemeentehuis gaan zien om een attest van goed gedrag en zeden , zal je daar ook naar gevraagd worden geloof ik .

                grtjs en sterkte.

                #922
                Ronny
                Deelnemer

                  Hallo,

                  gelieve naar het gemeentehuis te gaan om een attest van goed gedrag en samen met een kopie van uw identiteitskaart, voorzijde en achterzijde op te sturen naar uw vriend. Deze moet op zijn beurt deze attesten bezorgen aan de directie en vragen of jij op bezoek mag komen. Normaal is dat binnen een paar dagen goedgekeurt.
                  Veel sterkte

                  #927
                  vienna
                  Deelnemer

                    hey ik ben gewoon naar brugge gegaan en mocht binnen bezoek hem nu alle dagen maar met die stomme stakingen ze gingen vandaag het werk hervatten ik ga ernaartoe en er is nog altijd geen bezoek 🙁

                    #929

                    Beste,

                    Normaal gezien is er vanaf vandaag normaal bezoek mogelijk.
                    Bel anders gerust naar onze dienst voor meer info.

                    Kurt Vandenbroucke
                    CAW Regio Brugge – Justitieel Welzijnswerk Brugge Buitendienst
                    050/31 01 07

                    #987
                    Anoniem

                      Hey,

                      Ik zit net in dezelfde situatie alhoewel mijn vriend niet echt iets mispeutert heeft en ook niet echt ergens heeft bij gestaan toch niet dat we ons herinneren. Mijn vriend is hier niet echt illegaal maar vraagt al lang zijn papieren aan en ze zeggen altijd dat hij even moest wachten tot gisteren gewoon smorgensvroeg hebben opgepakt. God knows why…
                      Nu vraag ik me af of je vriend nog altijd vast zit. En mag hij ook zijn gsm gebruiken?
                      Hoelang zit je vriend nu al?

                      Ik was nogal geschrokken maar ja nu zie ik dat ik niet de enige die zoiets wat ik vind nogal onnozels overkomt…

                      Ik heb dit nog nooit meegemaakt en vraag me af hoe het nu bij jouw vriend zit?

                      Mvg,
                      Nes

                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.