Ga naar de inhoud

carpooling

Home Forums Familie van gedetineerden carpooling

  • Auteur
    Berichten
  • #1674
    Ann
    Deelnemer

      Mijn man verblijft in de gevangenis van Hasselt. Ikzelf woon in Antwerpen.
      Ik heb sinds kort een probleem om hem te gaan bezoeken.
      Ik heb geregeld heel hevige zenuwpijnen in voeten en benen. Als dit zo is kan ik onmogelijk zelf autorijden. Vroeger reed mijn moeder dan, maar nu heeft zij zich bezeerd tijdens een val en kan voor enkele maanden geen autorijden.
      Ik zoek dus iemand met wie ik kan meerijden, eventueel een keer met mijn moeders auto en dan weer met uw auto, of we delen gewoon de kosten.
      Ik hoop echt iemand te vinden. Ik kan mijn man heel moeilijk missen…

      #1675
      Sanne Van Roy
      Deelnemer

        Hallo,
        Mijn vriend zit nu in Merksplas maar moet 16 maart voorkomen en dan is de kans groot dat hij voor 16 maart naar Hasselt wordt overgeplaatst. En wrs ook daar moet blijven na zijn uitspraak. Dus dan kan je wel meerijden en kunnen we de kosten delen.

        #1676
        Ann
        Deelnemer

          Dat zou voor mij een echte uitkomst bieden. Hoe moeten we dan verder afspreken? Misschien kan je me iets laten weten wanneer je meer weet over zijn overplaatsing? Ik ben ook vergeten te vermelden dat ik geregeld in een rolstoel zit en dan moet die natuurlijk in de auto kunnen. Ik hoop dat dat geen probleem is?

          #1677
          Sanne Van Roy
          Deelnemer

            Ik heb een kleine maar hoge auto dus dat gaat der wel inpassen hoor!
            Daar heeft al eens een rolstoel ingezeten, wel ingeklapt natuurlijk…

            En ik zal hier een berichtje plaatsen als hij in Hasselt zou verblijven.

            #1678
            Ann
            Deelnemer

              Nog vergeten te zeggen: mijn rolstoel kan wel heel gemakkelijk uit elkaar en kan op achterbank of in koffer (type Toyota of zo). Ik kan hem er ook zelf inleggen.

              #1679
              Sanne Van Roy
              Deelnemer

                Ah voila dan gaat dat zeker geen probleem zijn hoor.

                #1680
                Sanne Van Roy
                Deelnemer

                  Mijn vriend wordt maandag overgeplaatst naar Hasselt dus als je wil kan je je emailadres hier geven en contacteer ik je daar verder.

                  #1681
                  Ann
                  Deelnemer

                    Mijn e-mail adres is ann.van.aerschot1@telenet.be. Mijn schoonmoeder is gisteren overleden, dus misschien reageer ik niet onmiddellijk als je me mailt. Maar alvast dank en hoop tot later.

                    #1682
                    Sanne Van Roy
                    Deelnemer

                      Hallo, ik heb u een mail gestuurd, maar geen reactie. Ik veronderstel dat u dan morgen niet meerijdt?

                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.