Ga naar de inhoud

CAW De Poort – JWB Buitendienst

Home Forums Familie van gedetineerden CAW De Poort – JWB Buitendienst

  • Auteur
    Berichten
  • #257

    Eerst en vooral wil De Buitendienst de makers van deze site feliciteren met dit initiatief.

    Graag willen wij van de gelegenheid gebruik maken om langs deze weg onze dienst voor te stellen.

    De Buitendienst van Justitieel Welzijnswerk Brugge maakt deel uit van CAW De Poort. We zijn er voor familie, vrienden, partners, … van gedetineerden, maar ook voor iedereen die in aanraking komt met het strafrecht en niet in de gevangenis zit.

    We geven informatie en advies, helpen bij jouw administratie en bieden ondersteuning in een vertrouwelijk gesprek. Alle tussenkomsten zijn gratis.

    Er is ook een infobalie in de bezoekerswachtzaal van de gevangenis van Brugge. Je kan er aan een medewerker van de Buitendienst je vraag stellen.

    Openingsuren infobalie: maandag en donderdag van 13u30 tot 18u30.

    Openingsuren Buitendienst: maandag, woensdag en vrijdag van 9u tot 12u30. Er kan ook steeds een afspraak gemaakt worden buiten de openingsuren.

    Adres: Refugestraat 1 – 8200 Sint-Andries Brugge (tegenover de bezoekersparking van de gevangenis)
    Tel. 050/31 01 07
    email: jwb@cawdepoort.be

    Aarzel niet om contact met ons op te nemen.

    Team Buitendienst

    #258
    keptijn
    Deelnemer

      amaai dat vind ik een tof initiatief. Misschien spring ik wel eens binnen voor een tas koffie.

      #310
      carpels
      Deelnemer

        mijn eerste kennis making met deze mensen is heel posetief velopen.
        ze luisteren echt naar je ook ik heb hun hulp ingeroepen voor een goede vriend en nu wachten we af op de beloofde hulp.
        ik moet er wel bij zeggen dat de dame die ik gesproken heb echt een hele lieve en begripvol was
        bij deze wil ik aan haar laten weten dat ik haar echt dankbaar ben

        #311
        carpels
        Deelnemer

          JW Brugge schrijft:

          Eerst en vooral wil De Buitendienst de makers van deze site feliciteren met dit initiatief.

          Graag willen wij van de gelegenheid gebruik maken om langs deze weg onze dienst voor te stellen.

          De Buitendienst van Justitieel Welzijnswerk Brugge maakt deel uit van CAW De Poort. We zijn er voor familie, vrienden, partners, … van gedetineerden, maar ook voor iedereen die in aanraking komt met het strafrecht en niet in de gevangenis zit.

          We geven informatie en advies, helpen bij jouw administratie en bieden ondersteuning in een vertrouwelijk gesprek. Alle tussenkomsten zijn gratis.

          Er is ook een infobalie in de bezoekerswachtzaal van de gevangenis van Brugge. Je kan er aan een medewerker van de Buitendienst je vraag stellen.

          Openingsuren infobalie: maandag en donderdag van 13u30 tot 18u30.

          Openingsuren Buitendienst: maandag, woensdag en vrijdag van 9u tot 12u30. Er kan ook steeds een afspraak gemaakt worden buiten de openingsuren.

          Adres: Refugestraat 1 – 8200 Sint-Andries Brugge (tegenover de bezoekersparking van de gevangenis)
          Tel. 050/31 01 07
          email: jwb@cawdepoort.be

          Aarzel niet om contact met ons op te nemen.

          Team Buitendienst

        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.