Ga naar de inhoud

corresponderen

Home Forums Familie van gedetineerden corresponderen

  • Auteur
    Berichten
  • #2110
    cailes gene
    Deelnemer

      hi ben barry gedetineerde in brugge, ben 26 j. ik zou graag corresponderen met een lieve dame op vriendschappelijke manier en misschien groeit er misschien wel iets mooi uit:)Nog altijd geen reactie, wat ik spijtig vind.Ik ben de moeder van barry cailes en mijn hart bloed omdat mijn zoon zich eenzaam voelt.ik hoop op een snelle reactie . een verdrietige moeder.

      #2128
      corina
      Deelnemer

        beste mevrouw,
        mijn zoon wordt ook alleen door mij bezocht, dus ik begrijp uw gevoelens, maar ik denk dat het hier moeilijk is om namen en adressen door te geven.

        #2159
        chris
        Deelnemer

          het klopt het is moeilijk om iemand te schrijven die in de gevangenis zit.
          Ik ben een man en wou graag iemand schrijven die graag af en toe een briefje wil ontvangen

          #2163
          Melissa
          Deelnemer

            Hallo,

            Ik ben een meisje van 21 uit het Kortrijkse en schrijf heel graag brieven.
            En vandaag heb ik beslist dat ik misschien eens mensen die echt behoefte hebben aan af en toe een lief briefje even een briefje te schrijven.

            Graag had ik dus (als u dat en u zoon dat wenste) contact opgenomen met u zoon.
            U kan mij altijd contacteren via mijn mailadres.
            Gezien ik hier geen mailadres kan typen zal ik het een beetje vreemd typen maar uiteindelijk moet je alles aan elkaar typen dan!

            melissa
            dedeyne
            @hotmail.com

            Neem gerust eens contact op!

            liefs
            Melissa

            #2480
            Brants
            Deelnemer

              Hoi Barry

              Je mag me altijd een brief schrijven of mailen..
              brants.dominique@live.be

              Groetjes Do

            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.