Ga naar de inhoud

dat kan toch niet

Home Forums Familie van gedetineerden dat kan toch niet

  • Auteur
    Berichten
  • #482
    justine
    Deelnemer

      we waren gisteren aan het praten wat er allemaal gebeurt in merksplas.
      is het normaal dat cipiers proberen celgenoten op elkaar te zetten door te vertellen dat de ene de andere verklikt.
      en is het normaal dat er spullen verdwijnen uit hun cel zeg maar om de ene de andere te verdenken.
      en is het normaal dat cipiers er bij staan als je aant het bellen bent en na 1 minuut als smoelen trekt en zegt dat je moet opleggen omdat u tijd erop zit.
      en dan verplaatsen ze gevangen naar een andere gevangenis op verdenking van iets dat ze niet kunnen waarmaken en niks hebben gevonden in de cel om hun verdenkingen kracht bij te zetten.
      het is daar een rare bedoening in merksplas zijn er nog andere die dit hebben ondervonden. graag reactie.

      #499
      loncke patrick
      Deelnemer

        de cipier zal je enkele minuten op voorhand verwittigen dat je het gesprek moet afsluiten
        beter zo dan iemand die onmiddellijk de telefoon inhaakt zonder verwittiging

        #500
        marina
        Deelnemer

          Ik weet dat het in de gevangenis van Brugge niet veel beter is, en dat ze de gevangenen tegen elkaar opzetten, ik persoonlijk vind dat machtmisbruik.
          ook als de gededineerde een lijst invult met voeding of andere dingen die hij daar kan kopen wat peper duur is, dat de cipiers zelfs andere dingen bij schrijven, en dat de gevangen dan moeten betalen.
          Een woord heb ik daarvoor SCHANDALIG;

          #525
          fibi
          Deelnemer

            heb daar ook al iets van opgevangen wat Brugge betreft, het zou normaal moeten goedkoper zijn want ze kopen het aan in grote hoeveelheden .

          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.