Ga naar de inhoud

Deelname aan Potential Unlocked

Home Forums Familie van gedetineerden Deelname aan Potential Unlocked

  • Auteur
    Berichten
  • #2482
    Claire
    Deelnemer

      Dag allen,
      Ik kwam op jullie forum terecht omdat ik op zoek ben naar ex-gedetineerden en mensen uit de omgeving van gedetineerden. Ik werk aan de Arteveldehogeschool en samen met iDrops werken we aan het onderzoek Potential Unlocked. Het is onze bedoeling om iets te ontwikkelen dat de kansen op werk vergroot voor ex-gedetineerden.
      Van ex-gedetineerden willen we graag weten hoe ze zich tijdens detentie hebben voorbereid op werk en hoe dat is gelopen na detentie.
      We willen ook graag mensen uit de omgeving van gedetineerden spreken over de zoektocht naar werk.
      Dat gesprek kan online of telefonisch, zowel ’s avonds als overdag. Het gesprek duurt ongeveer 1,5 uur. Als bedanking krijgen jullie een Fnacbon van 20€. Wil je graag deelnemen? Mail me claire.marechal@arteveldehs.be of bel me op 09 234 79 68, dan maken we een afspraak.
      Alvast bedankt!
      Claire

      #2487
      Claire
      Deelnemer

        Dag allen,
        Er hebben ons via deze weg al een aantal mensen gecontacteerd. Dat zorgde voor heel interessante gesprekken, waarvoor onze oprechte dank! Het geeft ons een beter beeld van jullie ervaringen en het leert ons zeker bij over waar er nog nood aan is (rond opleiding en werk). We hopen dat we op die manier iets kunnen uitwerken dat echt verschil kan maken voor sommige (ex)gedetineerden.
        We zijn echter nog steeds op zoek naar anderen die bereid zijn hun verhaal met ons te delen. Wil je deelnemen, of twijfel je en wil je graag wat meer info, aarzel niet om ons te contacteren!
        Als bedanking zorgen we graag voor een Fnacbon van 20€.
        Je kan me mailen op claire.marechal@arteveldehs.be of bellen op 09 234 79 68.
        Alvast bedankt en groeten!
        Claire

      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.