Ga naar de inhoud

DETENTIE IN HET BUITENLAND

Home Forums Familie van gedetineerden DETENTIE IN HET BUITENLAND

  • Auteur
    Berichten
  • #803
    petra
    Deelnemer

      hoi sandra,

      Sorry maar ik heb het alleen maar over me zelf!!!
      Hoe is het met jou?
      En wat zijn de vooruitzichten van jou vriend/man?
      Ben je al eens bij hem op bezoek geweest?
      heeft hij je al eens mogen bellen? Of jij hem?

      groetjes petra

      #804
      SANDRA
      Deelnemer

        Hey petra,

        Niet erg hoor, mijn man zit nog vast we denken nog ongeveer 3jaar. Hopelijk krijgt hij binnenkort half open kamp dan kan hij buiten gaan werken en moet hij zich s ‘avonds weer melden. Voor de rest mag hij iedere week 1 keer 10 minuten bellen. En probeer toch zo veel mogelijk te gaan. Ach ja aan alles komt een eind. Groetjes Sandra

        #805
        petra
        Deelnemer

          hoi sandra,

          Oke hopelijk dan voor je man dat hij open kamp krijgt,,,en 10 min. per week is ook niet veel he?
          pffff maar ja beter iets dan niets.
          En ja je hebt gelijk aan alles komt een eind
          sterkte verder

          liefs petra

          #806
          SANDRA
          Deelnemer

            hey Petra,
            Tien minuten is niet veel nee, maar beter als niets dat is een ding wat zeker is.
            Ik wens je ook veel sterkte toe mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.

            Groetjes Sandra

            #808
            petra
            Deelnemer

              hoi Sandra,

              Ik kon het pakket wat ik hem gestuurd heb ,volgen op internet.
              Nu lees ik dat het pakket geweigerd is door geadreseerde,.tja jammer dus hij krijgt het niet.
              Heb gelijk weer de ambasade gebeld, en die zeiden me dat hun telefonisch of per fax informatie gaan halen waarom het pakket geweigerd is.
              tja afwachten dus maar weer.

              groetjes Petra

              #809
              SANDRA
              Deelnemer

                Hey petra,
                Vervelend joh, Ik snap echt niet waarom dat het niet lukt ik heb het zelf ook 3x geprobeerd zonder resultaat. Het is wel fijn dat de ambassade het oppikt en er mee aan de slag gaat. Hopelijk krijg je een antwoord. We horen het wel! groetjes Sandra

                #810
                petra
                Deelnemer

                  hoi Sandra,

                  Ja inderdaad vervelend.Dus bij jou lukt het ook niet?
                  Ik snap ook niet waarom ze dat weigeren!!!!
                  Maar zodra ik een antwoord heb krijg jij het ook 🙂

                  groetjes Petra

                  #811
                  SANDRA
                  Deelnemer

                    Hey Petra,

                    Nee inderdaad lukte het niet. Ik ben er verder ook niet meer op in gegaan ik heb niet verder naar antwoorden gezocht waarom dat dit niet kon. Maar dat had ook als reden dat ik toch een paar weken nadien naar italie ben afgereisd en heb hem dit persoonlijk overhandigd. Maar kan me er zeker wat van voorstellen want het is toch vervelend om geen pakket te kunnen versturen. Ministerie van buitenlandse zaken heb ik ook min of meer afgeschreven daar krijg ik ook alleen maar de indruk van dat ze alleen de gegevens noteren van de genen die gedetineerd zijn maar kunnen verder ook niet veel voor je betekenen. Maar ja je kan ook niet iedere keer af en aan vliegen om even een pakketje te gaan afgeven er zou toch een oplossing moeten zijn ik wens je dan ook succes en hopelijk heb je zo snel mogelijk een antwoord voor ons groetjes Sandra

                    #816
                    Lotti
                    Deelnemer
                      #817
                      SANDRA
                      Deelnemer

                        Hey lisselotte
                        Hoe gaat het met je? Ik was eigenlijk benieuwd of je vriend nou wel of geen huisarrest heeft gekregen? Hopelijk ben je nu daar!! We horen het wel van je. Groetjes Sandra

                        #818
                        Liselotte
                        Deelnemer

                          Hey Sandra,

                          Lief van je dat je aan me denkt. Nou er is nog geen goed nieuws. Ik baal er echt heel erg van. Ik had me er stiekem toch een beetje op ingesteld. Ik kreeg een brief vorige week dat hij is overgeplaats naar een andere gevangenis. In Bari. Hij zit nu dus niet meer in Rome. De omstandigheden daar zijn slechter dan in Rome. En hij wist op dat moment nog geen uitslag over de 14e. Ik heb ook een tweede brief ontvangen uit Bari maar die is gedateerd de 12e. Dus de volgende brief zal wel uitslag geven. Ik hoop vandaag. Hij heeft me nog niet gebeld dus hij heeft nu nog geen huisarrest. Maar hopelijk hebben ze hem een datum gegeven. Ik had hem nog brieven geschreven naar Rome, Vraag me af of die ooit nog aan zullen komen bij hem. Ik vind het echt zo erg dat hij niet vrijgelaten is. Maar ja zo is het leven. Gewoon afwachten.

                          Liefs liselotte

                          #819
                          SANDRA
                          Deelnemer

                            Hey Liselotte
                            Jammer joh ik had er ook zo op gehoopt voor je. Hopelijk is het uitgesteld italie kennende en dan is hij ook nog eens overgeplaatst. Meestal sturen ze post wel door als ze het adres weten. Ik vraag me toch af wanneer komt er nou eens goed nieuws? Mijn schoonbroer die heeft huisarrest terwijl hij een nl paspoort heeft dus vind het dan wel raar als je man geen huisarrest krijgt terwijl hij een italiaan is. Ik hoop dat je snel antwoord hebt!!! En ja maak me altijd zorgen om iedereen het laat me zeker niet koud. Groetjes Sandra

                            #820
                            Liselotte
                            Deelnemer

                              Hey Sandra,

                              Ja ik vind het ook zo klote dat hij niet gewoon huisarrest heeft gekregen. Misschien ligt het ook aan de ernst van de zaak. Ik ben wel van plan om als hij niet vrij komt binnenkort, naar Italie te reizen en met zijn advocaat te praten. Ik wil gewoon weten wat nou precies de mogelijkheden zijn. Want ik word hier echt gek van dat machteloos afwachten. Aangezien we geen kinderen hebben en niet getrouwd zijn, kan ik zo weinig. Ook ben ik vaak bang dat we uit elkaar groeien omdat we alleen die brieven hebben. Maar ik probeer maar positief te blijven en denken aan het goede en mooie wat er nog zal komen. Ik hoop echt op snelle vrijlating.
                              Thanks,

                              Liselotte

                              #821
                              SANDRA
                              Deelnemer

                                Hey Liselotte
                                Het is moeilijk maar probeer toch vol te houden!! De rechtsgang in italie is gewoon SHIT!! en het is lomp dat ze van die domme regels hebben als je geen kinderen hebt dan mag je elkaar niet zien. Maar ik weet niet ofdat je erover na hebt gedacht om met hem te trouwen? misschien komt het wel raar over? ik weet het anders ook niet. Jullie hebben nooit trouwens niet samengewoond? want misschien kan dat je ook helpen? Uit ervaring weet ik advocaten kunnen niet veel voor je betekenen het zou al een wonder zijn als hij of zij je liet uitpraten. Groetjes Sandra

                                #822
                                SANDRA
                                Deelnemer

                                  Ja sorry daar ben ik weer. Mijn schoonbroer is ook binnen getrouwd niet echt romantisch maar het heeft hem wel geholpen met huisarrest. En toevallig toen ik in italie was bij mijn man was er ook een andere bruiloft gepland die middag van een medegevangenen van mijn man. Dat wilde ik nog even kwijt. Veel sterkte

                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.