Ga naar de inhoud

doe je mee?

Home Forums Familie van gedetineerden doe je mee?

  • Auteur
    Berichten
  • #3045
    Maria Feenstra
    Deelnemer

      Hallo! Ik ben Maria, 23 jaar en ik studeer Woordkunst, een studie die focust op schrijven, podium en media,aan het Conservatorium in Antwerpen. Volgend jaar studeer ik af en daarvoor maak ik een documentaire over kinderen en jongeren waarvan een ouder in de gevangenis zit (of heeft gezeten). Ik wil graag dat er meer aandacht voor het onderwerp komt, zodat meer kinderen en jongeren (met een ouder in de gevangenis) zich gezien en gesteund voelen.

      Ik ben op zoek naar kinderen en jongeren die zich in de situatie herkennen en daar graag over willen vertellen. Vragen die ik bijvoorbeeld kan stellen, zijn: wat doet de afstand en het gemis met jou?
      Hoe is je thuissituatie veranderd? Hoe is het om in de gevangenis op bezoek te gaan? Wat betekent je ouder voor jou? (Ik zal geen vragen stellen over het delict van je ouder). Ik vind het leuk om jou te leren kennen. Wat zijn je hobby’s? Waar droom je van?

      Als je graag mee doet met de documentaire, dan vind ik het belangrijk dat jij je veilig voelt. Je kan bijvoorbeeld anoniem blijven (je stem kan onherkenbaar worden gemaakt) en we kunnen samen beslissen wat wel en niet in beeld komt. Ik vind het heel belangrijk om ieders privacy te respecteren en wil graag iets maken waar we samen achter kunnen staan.

      Lijkt het je leuk om mee te doen? Of wil je gewoon een keertje kennismaken? Of heb je een vraag?
      Stuur dan een mailtje naar: mariafeenstra@gmail.com
      Ik kijk ernaar uit! Groetjes, Maria.

      • Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 11 maanden geleden door Maria Feenstra.
      • Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 11 maanden geleden door Maria Feenstra.
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.