Ga naar de inhoud

dringend

  • Auteur
    Berichten
  • #541
    nancy
    Deelnemer

      hallo

      ik heb dringend een vraag, mijn vriend zit in het gevagenis in brugge en woon van vandaan vandaar dat ik hem heel weinig kan bezoeken. En hij mag voor het moment ook nog niet bellen.

      [b]weet iemand op welke site/krant kan ik zien wie voor de rechtbank moest voorkomen???
      en wat voor een straf die persoon heeft gekregen.[/b]

      ps: Heel erg bedankt voor mensen die moeite doen om mij een antwoorde tegeven!!

      met vriendelijke groeten
      Nancy

      #542
      devil
      Deelnemer

        kijk is op assisen.be heel intressant voor een kleine bijdrage kan je vele zaken volgen groetjes

        #543
        nancy
        Deelnemer

          u bent vriendelijke bedankt dat u gereageerd hebt op mijn vraag. maar ôp de assisen.be gaat meest over moord enzo, niet echt algemeen.

          #544
          devil
          Deelnemer

            nancy u kan dit ook vragen aan advocaat en heb net gezien op datingsite voor gevangenen maar vind er ook niks in terug en assisen .be is er ook voor andere gevallen .wens je sterkte

            #550
            Ronny
            Deelnemer

              Beste Nancy,

              ik denk dat het beste voor jou zou zijn dat je eens contact opneemt met een advokaat. (gratis) en dat er ook ergens een site moet zijn waar je dat voor een stukje kan opvolgen. Maar deze sites zullen wel niet gratis zijn en ook alle info zal daar ook niet op te vinden zijn. Dit dan in het kader van het privé karakter.
              Veel moed!

            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.