Ga naar de inhoud

Drugshonden

Home Forums Familie van gedetineerden Drugshonden

  • Auteur
    Berichten
  • #2153
    justine
    Deelnemer

      Vraagje zijn drugshonden echt wel betrouwbaar??? Ik zou willen dat er elke dag van de bezoeken zo een controle is voor de gevangen geen kans te geven om te kunnen gebruiken maar vandaag heb ik er mijn bedenkingen bij waarom? Ging op bezoek bij zoon familiekamer met zijn zus en zoontje en er was Controle met drughond vind ik niet erg zei nog tegen mijn dochter omdat eerste x is met kleinzoon weet niet hoe dat gaat maar wij moeten altijd door stappen niet stilstaan dus verwittigd dat de kleine gewoon doorwandeld niet stil staat enz want had een persoon zien staan dus controle, nu blijkt dat ze de kleine 3 1/2 mag oppakken en door lopen ik ga eerst die hond blijft mij besnuffelen en zij vragen of ik iets gebruik of een koffieshop heb bezocht op twee vragen nee, ze geloven dat niet mij goed ik weet wat ik doe en niet krijg controle mij geen probleem heb niks te verbergen geen bezoek voor mij want er was geen plaats meer voor glasbezoek hoe kan dit ik gebruik niks alleen door de opstandigheden dit duurs al 5 1/2 jaar ben ik iets meer gaan drinken dan voorheen ben er niet goed van maar zal dit ook wel door komen zeker wie heeft dit ook al mee gemaakt maar eerlijk tegen u zelf geen gebruikers ook niet eentje

      #2154
      fibi
      Deelnemer

        Hallo juju,
        ik heb dit al verschillende malen mee gemaakt. Maar als je niets mee neemt en zelf niet gebruikt of gebruikt hebt , of in aanraking bent geweest met drugs dan zal dat dier gewoon doorlopen . Het dier doet gewoon waar het voor is op geleid en 100% is nooit zeker , maar benaderd het toch heel dicht denk ik hoor.
        Het is natuurlijk jammer dat je daar zoveel van de bezoektijd aan verliest , maar is altijd zo , dat de goeie het moeten bekopen door mensen die het nodig vinden om toch maar drugs of andere zaken proberen binnen te smokkelen.

        #2156
        justine
        Deelnemer

          Geachte,

          Dat klopt maar ik ben zelfstandige en kom met personeel en klanten in aanraking ik kan toch moeilijk aan elke klant vragen voor ik ze een hand geef vragen of ze gebruiken of in aanraking zijn geweest met drugs en ik gebruikt 200% niks van al die vetzakkerijen dus wat dan :X

          #2157
          fibi
          Deelnemer

            ik geloof niet dat de hond daar zal op reageren hoor juju , van een handje geven , zal wel meer moeten zijn . Bedoel als je er zelf geen neemt of meeneemt naar ginder.

            #2158
            justine
            Deelnemer

              ja ik bedoel gebruik niet en breng zeker niks mee weet zelfs nog niet hoe een koffiehuis er daar uitziet wat dat vragen ze heb je langst een koffiehuis geweest.

            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.