Ga naar de inhoud

Durf te vragen op één

Home Forums Familie van gedetineerden Durf te vragen op één

  • Auteur
    Berichten
  • #3131
    Stijn Geenen
    Deelnemer

      Beste,

      ik ben Stijn Geenen en verzorg de research en redactie van het programma ‘Durf te vragen’ voor het productiehuis Roses are Blue.

      https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/durf-te-vragen/

      Voor het vierde seizoen gaan we een aflevering over ‘ex-gedetineerden’ brengen.

      We vinden het zelf belangrijk dat de cast die we gaan brengen representatief is voor de groep van ex-gedetineerden. Uiteraard zijn we ons bewust van de gevoeligheden omtrent het onderwerp.

      Inzake de samenstelling van die cast wordt ik graag geïnspireerd door zoveel mogelijk betrokken partijen.

      Wij staan in verbinding met tal van organisaties en doorzoeken pers en internet naar interessante verhalen of initiatieven aangezien wij ook per thema drie reportages maken over het onderwerp met Siska Schoeters.

      Zowel inzake de zoektocht naar goede profielen als de zoektocht nar representatieve reportages ben ik geïnteresseerd in alle mogelijke initiatieven en verhalen.

      Mensen die menen een bijdrage te kunnen/willen leveren mogen met een mail sturen op stijn.geenen@rosesareblue.tv

      Mvg,

      Stijn

    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.