Ga naar de inhoud

een gedetineerde tussen erfgenamen

Home Forums Familie van gedetineerden een gedetineerde tussen erfgenamen

  • Auteur
    Berichten
  • #2336
    christophe louis
    Deelnemer

      mijn grootouders zijn overleden in januari 2013, 3 erfgenamen mijn broer (geinterneerd +- 8j) de dierenbescherming en ik. mijn broer heeft klacht gedaan tegen mij dat ik goud of geld nalatenschap zou hebben verduisterd, bijgevolg juridisch onderzoek etc….ten eerste vraag ik me af een geinterneerde mag die zomaar klacht nnerleggen op grond van wat?
      we hebben voorscho gevraagd op erfenis iederenn tevreden iedereen een gelijk deel.
      probleem is hij tekent niet, door dit feit gaat het niet door ik zit me in nnesten te werken heb amper eten en omdat hij niet tekend kan ik geen voorschot ontvangen. voor hem maakt het inderdaad geen bal uit, hij krijgt wekelijks zij zakgeld enzelfs door ontvangen voorschot blijft dit hetzelfste.
      wat kan ik doen???

      wa

      #2337
      Peter
      Deelnemer

        Als gedetineerde/geïnterneerde heb je ook de normale burgerrechten als buiten de gevangenis, dus klacht neerleggen kan altijd.Mijn tip in deze kwestie is, probeer via de gevangenis contact te krijgen met zijn PSD medewerker. Deze medewerker begeleid uw broer met bijna van alles. Misschien kan deze persoon een gesprek aangaan met uw broer om de noodzaak in te laten zien van het tekenen van de nodige papieren. Succes.

      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.