Ga naar de inhoud

Een vriendin van een geïnterneerde

Home Forums Familie van gedetineerden Een vriendin van een geïnterneerde

  • Auteur
    Berichten
  • #887

    Ik ben geen familie van een gedeterneerde, maar ben wel een vriendin van iemand die geïnterneerd is. Die persoon heeft veel gedaan voor mij en daarom wil ik er nu zijn voor hem. Toch heb ik het moeilijk met zijn daden, omdat ik slachtoffer was van dergelijke daden door een andere dader. Ik heb echt niemand om er over te praten, maar heb er wel behoefte aan. Het is allemaal zo dubbel geworden. Dat ik niet meer weet wat ik nu moet doen met mijn binnenkant. Wil er iemand met mij er over verder praten, zodat ik het een plaats kan geven. Het toppunt is ook nog dat mijn dader met mij zwaardere feiten pleegde en niet gestraft is wegens procedure-fout en mijn vriend minder zware feiten gepleegd is en zo hard aangepakt wordt.
    Waar kan ik terecht en het liefst bij iemand die me begrijpt? Ik wil mijn vriend die met een groot schuld-gevoel zit niet laten vallen, want hij was er ook altijd voor mij.
    Busschje

    #888
    maika
    Deelnemer

      hallo mijn schoonvader geeft een gevangenis straf van 10maanden gekregen ik heb mijn aanvraag gedaan en ik heb geen recht om hem te bezoeken iedereen in de familie wel is er iemand die weet hoe dat komt gr maika:(

      #889

      Maika,

      Sorry maar om vlugger antwoord te hebben op je vraag zou je beter een nieuwe topic plaatsen. Want nu heb je geantwoord op het mijne en dat wil je waarschijnlijk niet.

      Busschje

      #890
      maika
      Deelnemer

        hoi nee maar ik had gemist heb daar nog nooit opgezeten en weet niet zo goed hoe dat gaat groetjes

        #891
        devil
        Deelnemer

          dat kan zijn dat die jou niet wil zien anders moet je is een attest van goed gedrag gaan halen en het naar hem opsturen en dan kan hij in een brief laten weten of het is goedgekeurd en kan je hem gaan op zoeken

          #906
          Lieke
          Deelnemer

            Hallo Busschje,

            Hoe gaat het nu verder met je en die goede vriend?
            Ben je hem ondertussen al gaan bezoeken?
            Wens je alleszins nog veel sterkte toe!

            Groetjes LaLuna

            #907

            Dag Laluna,

            Mijn vriend wil geen bezoek en hij schrijft me ook niet altijd terug Ik heb nu 2 brieven geschreven. Ik schrijf elke maand een kaartje. Maar de eerste keer kreeg ik onmiddellijk antwoord terug. Maar de tweede keer niet. Deze maand ga ik hem ook een kaartje schrijven. Zo toon ik dat ik blijf aan hem denken. En ik weet dat hij dat heel hard zal appreciëren alleen is hij zo dat als het niet goed gaat met hem hij zich verstopt en als het beter gaat hij er is om de andere te helpen. Ik wil zijn verstoppertje niet toe laten en 1 keer in de maand een teken geven dat ik er ben. Als het weer wat beter gaat zal ik ook de eerste zijn die het gaat weten. Zo ben ik er voor hem voorlopig kan ik niets meer doen en zo is het ook dragelijk voor mij want dan wordt ik maar 1 keer in de maand geconfronteerd met het onrecht dat mij is aangedaan.

            Busschje

            PS De vorige 3 berichtjes gingen over een ander meisje die haar vader wilde bezoeken.

            #908
            Lieke
            Deelnemer

              Hey

              Bedankt voor je reactie!
              Vind het leuk dat je hem toch 1 keer per maand wat stuurt, je mag hem zeker niet vergeten! Hij zal het je erna zeer dankbaar zijn ervoor!
              Langs de ene kant ben jij blij dat je hem toch nog kunt steunen op een manier. Maar langs de andere kant is het dan wel weer spijtig dat je ermee geconfronteerd wordt!

            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.