Ga naar de inhoud

eenzaam

  • Auteur
    Berichten
  • #507
    sofie noels
    Deelnemer

      Ik ben niet de enige hier die zich waarschijnlijk slecht voelt, en ik weet dat ik er zelf voor gekozen heb. Ik heb mijn vriend leren kennen toen hij verlof had en we zijn lange tijd gewoon vrienden gebleven. Maar ik moest constant aan hem denken en begon meer en meer voor hem te voelen. Sinds kort hebben we een relatie en ik zie hem echt doodgraag. Maar ik ben bang dat ik het niet ga aankunnen. En nu twijfel ik soms of het wel goed was om nu al een relatie beginnen met hem en of ik niet beter gewacht had. Zijn er misschien mensen die hetzelfde voelen als ik en erover willen praten?

      #540
      Meisje
      Deelnemer

        Hii Snoopieke,

        Hoe is het nu met je vriend? Hebben jullie nog een relatie?

        Groetjes,
        Meisje

        #561
        bernie
        Deelnemer

          Hoi,

          Ik heb mijn vriend ook leren kennen toen hij nog jonger was en ik kende zijn verleden en wist ongeveer wel waar ik mij aan kon verwachten…
          Wat ik het ergste vind, zijn de reacties van mijn omgeving op ons. Op deze moment is het enige wat ik wil, een beetje steun, troost en begrip, want het is moeilijk voor iedereen, maar door onze jonge leeftijd is het nog moeilijker omdat het lijkt alsof wij elke dag een gevecht moeten leveren voor onze relatie. Niet alleen tegen de moeilijkheden die elk jong koppel tegenkomt, maar ook nog eens tegen het onbegrip van de mensen rond ons en mja, nu dit…
          Ik hoop dat alles goed komt met jullie! blijf erin geloven voor jezelf, dan sta je zowiewo al een stuk sterker!

          #562
          Meisje
          Deelnemer

            Hoi Bernie,

            Zit jouw vriend nu nog steeds in de gevangenis of niet meer?
            Hoe oud ben je als ik vragen mag?
            Heel veel succes samen!

            Groetjes,
            Meisje

            #570
            bernie
            Deelnemer

              Hoi meisje,

              Hij zit nog steeds in de gevangenis ja 🙁
              Ik ben momenteel 22 en ik weet dat mijn hele leven nog voor mij ligt en blablabla, maar ik hou van hem…
              liefde kan je niet forceren, maar je kan ze ook niet tegenhouden

              groetjes, Bernie

              #574
              Meisje
              Deelnemer

                Hoi Bernie,

                Ik weet precies hoe je je voelt! Weet je hoe lang je vriend nog moet blijven?
                Probeer je zo min mogelijk aan te trekken aan de mensen in je omgeving, hoe moeilijk dit ook is!

                Hoop dat je eruit komt met je vriend!
                Doe vooral wat je zelf wilt, als je van je vriend houdt moet je zeker bij hem blijven!

                Sterkte!!

                Groetjes,
                Meisje

                #575
                bernie
                Deelnemer

                  Hoi meisje,

                  Ik heb het “geluk” dat ik mijn vriend nog maar enkele maanden moet missen…
                  zit jouw vriend ook in de gevangenis en hoe lang moet hij nog? Hoe oud ben jij?

                  groetjes

                  #579
                  Meisje
                  Deelnemer

                    Oh dan heb je idd geluk! Tenminste iets om naar uit te kijken.
                    Ik ben 22 en jij?

                    #654
                    carice
                    Deelnemer

                      dag meisje
                      ik kan me heel goed voorstellen hoe jij je voelt ik wach al negen maandjes op mijn vriend en weet niet hoelang het nog gaat duren maar ik blijf hopen dat alles wel goed komt ik voel mij heel vaak eenzaam en alleen maar probeer vooral heel sterk te blijfven en mijn vriend te steunen want hij heeft het er zelf ook heel moeilijk mee gr carice

                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.