Ga naar de inhoud

eenzaam

  • Auteur
    Berichten
  • #2064
    struys
    Deelnemer

      ik zit beetje in de put want mijn partner zit sinds maandag vast!hoe doen jullie dat?grtz

      #2065
      Studente
      Deelnemer

        Hej Turbo,

        Ik zit een beetje met hetzelfde probleem.
        Mijn vriend zit sinds zondag 14/07 ook vast..

        Ik probeer ermee om te gaan door te genieten van het bezoek, brieven, en telefoontjes..

        Hoelang moet uw partner zitten misschien?

        Grtz

        #2069
        struys
        Deelnemer

          tof dat je reageerde!ik weet niet hoe lang hij moet blijven hij heeft zijn voorwaarden van elect. toezicht geschonden en heb zelf enkelband dus geen bezoek nog niet.word beetje gek.en uw vriend?hoe lang?ik kijk heel de dag uit naar telefoontje savonds en hhet moment dat de facteur komt.voel mij echt klote maar ben blijkbaar niet alleen!grtz

          #2070
          Studente
          Deelnemer

            Graag gedaan! 🙂 Oei das wel jammer dat je hem dan niet kan bezoeken..
            Je bent niet de enige die gek wordt hoor!
            Mijn vriend moet nog zitten tot juli 2014, en hij kan geen elektronisch toezicht aanvragen omdat hij bij zijn uitgang te lang is weggebleven.. hij heeft al 4jaar gezeten.
            Ik kijk ook elke avond uit naar het telefoontje, en ben super blij als ik een brief ontvang van hem..

            Het gemis is zo moeilijk, en je bent echt niet alleen hoor!

            Grtz x

            #2072
            Sam V
            Deelnemer

              Hey hoe dat doen? Je zoekt je eigen manier ermee om te gaan. Ik ga 3 keer in de week, hij belt meestal dagelijks, de eenzaamheid… schrijven, je niet laten gaan of voor hem is het nog erger. Iemand moet de sterkste zijn op dit moment. Positief denken! Alles komt goeid, tk

              #2142
              De Buf
              Deelnemer

                Het is een moeilijke tijd daar bestaat geen twijfel over
                Zowel voor ons hierbuiten als voor diegene die zijn vrijheid werd ontnomen
                Zeker nu alle gevangenissen overvol zitten ,en de leefomstandigheden mensonwaardig zijn .

                Met 8 man in een cel voor 2 personen /slapen op de grond / momenteel geen verwarming / douche vol schimmel enz…

                Mijn zoon zit in voorlopige hechtenis sinds 05 november
                Ik hou me vooral bezig met de wetten rond de rechten van de gevangene uit te pluizen .

                En alle mogelijke pistes te bewandelen om aan deze schrijnende situatie iets te doen .

                Het ontnemen van de vrijheid is 1 ,maar daar moet het wel bij blijven !!!

                Zo dat is mijn therapie om deze zware periode te doorstaan ,en ik hoop dat er samen met mij heel wat mensen deze weg ook willen volgen .

                Heel veel sterkte en hou moed ,want wij moeten op zulke momenten sterk zijn voor diegene die alle rechten ontnomen zijn

              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.