Ga naar de inhoud

elektronisch toezicht

Home Forums Familie van gedetineerden elektronisch toezicht

  • Auteur
    Berichten
  • #584
    Chantal
    Deelnemer

      Hoi,

      Mijn vriend zit momenteel zit momenteel in de gevangenis een straf van 3 jaar en 4 maanden in januari moet hij voor de surb komen alles is positief werk,woonst verslag gevangenis en justitieassistent sociale reclasering. Dus normaal gezien zou hij e.t. moeten krijgen maar nu heeft zijn celgenoot gezegd dat hij bij de psd was en er een fax kwam dat de enkelbandjes op zijn en pas in september terug beschikbaar zijn.

      Wat zou er nu gebeuren tot september blijven of halve vrijheid of iets anders zijn v.i. datum is juni 2010

      #586
      devil
      Deelnemer

        die krijgt zelf lange tijd er voor bericht of die et krijgt of niet en heeft er ook mee te maken hoe lang die moest

        #589
        Chantal
        Deelnemer

          Hoi,

          In januari moet hij voor de surb komen zijn vi datum is juni 2010 einde straf is 2012 .

          volgens de justitieassistent zou hij dan in januari voor de surb komen en 14 dagen later de beslissing weten of hij et krijgt of niet dan zou het nog 4 dagen duren eer hij naar huis mag.

          Iedereen is ervan overtuigd dat ze dat et goedgaan keuren omdat alles in orde is maar wat gebeurt dan als de enkelbanden op zijn?

          #590
          devil
          Deelnemer

            er lopen er al 1680 vrij omdat hun straf is uitgesteld daar de enkelbanden op zijn en oog gevangenissen vol zitten dus die van u zal ook zonder enkelband vrijkomen of gaan ze wachten tot er enkelbanden klaar zijn met gps wie zal het zeggen belgie is en blijft een apenland

            #591
            Chantal
            Deelnemer

              Hej,

              Dan is het te hopen dat hij bij diegene is die mogen vrijlopen :)!
              Wat is dat zo een enkelband met gps?

              Bedankt voor je antwoord!

              #592
              Ronny
              Deelnemer

                Mag ik er u attent op maken dat uw vriend niets MOET hebben maar dat het eventueel een recht kan zijn. Het kan dus gerust zijn dat alles blijft zoals het is. Ik kan u dus aanraden om met uw 2 voeten op de grond te blijven.
                Veel sterkte.

                #593
                devil
                Deelnemer

                  enkelband met gps er was vandaag iets er over met een verdeler ze zijn aan het onderhandelen zie na nieuws daar zeiden ze het ook

                  #901
                  loetje
                  Deelnemer

                    let maar op! mijn vriend kreeg 12/8 een brief dat hij zich 13/8 moest aanmelden. Advocaat zei hem niet te hoeven gaan: gevangenis zat vol. was vrijdag, wachten tot maandag.. zaterdagnamiddag kwamen ze hem al ophalen.. moest straf van 5m uitzitten

                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.