Ga naar de inhoud

enkelband

Home Forums Familie van gedetineerden enkelband

  • Auteur
    Berichten
  • #1454
    bianca
    Deelnemer

      hey,
      mijn vriend moest woensdag ochtend binnen gaan in gevangenis gent voor een zaak van 2008 waarvoor hij al 3 maand had gezeten,hij al die tijd dat hij vrij niets meer verkeerd gedaan
      toch krijg hij een papier waarin stond dat hij terug moest gaan zitten
      de advocaat had gezegd je gaat smorgens binnen en smiddags ben je terug buiten met een enkelband
      ik heb sindsdien niets meer van hem gehoord en weet niet wat doen
      ik heb al naar de gevangenis zelf gebeld om te vragen of ik hem mocht bezoeken maar ze zeiden alleen maar hij moet dat zelf aanvragen en dan moet dat nog goedgekeurd worden maar hoe lang duurt die goedkeuring dan wel.weet echt niet meer wat doen.
      greetz:( 🙁

      #1455
      Anoniem

        hey, Als jouw vriend het bezoek bv vandaag aanvraagt dan is die goedkeuring er morgen al, heeft hij je dan nog niet kunnen telefoneren? Hier in Antwerpen is er een ernstig tekort aan enkelbanden, ik weet natuurlijk niet waar jou vriend zit, maar er moeten eerst enkelbanden zijn en dat kan wel eventjes duren zeggen ze hier. Ik wens je veel sterkte in deze lastige periode.

        #1492
        nadia
        Deelnemer

          Hoe lang duurt het ongeveer voor je een enkelband kan aanvragen? als je voor 9 weken binnenmoet in Antwerpen?

          ben je na een paar dagen al buiten?

        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.