Ga naar de inhoud

Enquête voor partners: €15 vergoeding

Home Forums Familie van gedetineerden Enquête voor partners: €15 vergoeding

  • Auteur
    Berichten
  • #2183
    Lisa
    Deelnemer

      [color=#000000]Beste,

      Ik ben een studente van de Bachelor-opleiding Toegepaste Psychologie van de Thomas More Antwerpen. Ik werk in kader van mijn stage mee aan een grootschalige studie naar het psychosociaal welbevinden van partners van gedetineerden. Dit onderzoek is een initiatief van Thomas More Antwerpen en UGent.

      Met betrekking tot dit onderzoek hebben wij ook een online studie. Hierbij wordt nagegaan hoe u, als partner van een gedetineerde, geïnterneerde of beklaagde de opsluiting van uw partner ervaart en ermee omgaat. Als vergoeding voor uw bijdrage aan de online studie, ontvangt u 15 EURO.

      De reden dat we dit initiatief nemen, is omdat we een beter beeld willen krijgen op de leefwereld en gedachten van de partners. Het is voor partners geen gemakkelijke taak om contact te onderhouden met hun geliefde en daarnaast alle huishoudelijke en financiële taken op zich te nemen. Ook de reacties van de buitenwereld zijn vaak zwaar om dragen. Het is dan ook ons voornaamste doel om de hulpverlening en buitenwereld aan te wakkeren, zodat zij meer begrip hebben voor de situatie waarin partners van gedetineerden/geïnterneerden/beklaagden verkeren. Hopelijk kunnen we er samen voor zorgen dat er een uitgebreider hulpaanbod komt voor partners en/of naastbestaanden van gedetineerden.

      Indien u wil meewerken aan dit onderzoek, klik dan op onderstaande link. Via deze link komt u bij een vragenlijst terecht.

      https://kullocthomasmore.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_0jQ5VLg7BC3r2fP

      Met vriendelijke groeten en dank,

      Van den Berghen Lisa – Studente Toegepaste Psychologie (Thomas More)
      Tine De Vos, Maartje Janssen & Charlotte Volckaert – Studenten Master Klinische Psychologie (UGent)
      Dr. Kasia Uzieblo (Hoofdlector Thomas More)
      Emilie Michaux (Thomas More)
      Prof. Dr. Lesley Verhofstadt (UGent)[/color]

      #2225
      wauters
      Deelnemer

        Ik heb deze in de gevangenis van hasselt mee gedaan toen mijn echtgenoot er zat en heb nooig mijn 15 euro gezien. Ook niet echt fear he.

        Groetjes

        #2231
        kw
        Deelnemer

          Hey,

          Ja dat bevestigt nog maar eens de “o zo goede reputatie” (die ze al niet hebben dus) in Hasselt.
          Gaat daar wel iets fair aan toe begin ik mij meer en meer af te vragen?

        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.