Ga naar de inhoud

“Ervaringen van huisgenoten met het re-integratieproces van ex-gedetineerden”

Home Forums Familie van gedetineerden “Ervaringen van huisgenoten met het re-integratieproces van ex-gedetineerden”

  • Auteur
    Berichten
  • #3160
    Yana Seynaeve
    Deelnemer

      Mijn naam is Yana Seynaeve en ik zit momenteel in mijn laatste jaar Criminologische Wetenschappen aan de Universiteit Gent. Ik doe voor mijn masterproef onderzoek naar de ervaringen van huisgenoten met het re-integratieproces van ex-gedetineerden en ben dus op zoek naar respondenten.

      In dit onderzoek wordt onder andere gepolst naar de relaties tussen de huisgenoten, relaties met de buitenwereld, stigma die ervaren wordt, emoties die gepaard gaan met zo’n re-integratieproces, financiële gevolgen, ervaringen met justitie,…

      In kader van dit onderzoek zou ik interviews willen afnemen bij familieleden of vrienden die samenwonen met een ex-gedetineerde. De gegevens die verzameld worden, zullen ANONIEM verwerkt worden.

      Mocht het zijn dat u samenwoont (of heeft samengewoond) met een ex-gedetineerde of u kent iemand die in deze doelgroep past en u ziet het zitten om mee te werken aan mijn onderzoek, neem gerust contact op met mij via een berichtje hieronder of via e-mail: yana.seynaeve@ugent.be

      Alvast bedankt!

      Met vriendelijke groeten,
      Yana Seynaeve

    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.