Home › Forums › Familie van gedetineerden › ex in de gevangenis?
-
AuteurBerichten
-
8 december 2011 om 09:48 #1495
Via enkele mensen heb ik vernomen dat mijn ex zich nu in hasselt gevangenis zou bevinden na een lange tijd op de dool te zijn. Hoe kan ik weten of dat echt zo is, want ik denk niet dat ik zomaar naar daar kan bellen en het op de man af vragen…?
8 december 2011 om 19:51 #1496Wat is uw bedoeling om dat te willen weten? Hem een bezoek te brengen?
9 december 2011 om 11:57 #1497vele vragen en vooral antwoorden krijgen… hij heeft ook een dochtertje en voor haar is het ook niet makkelijk…
9 december 2011 om 12:09 #1498begrijp de situatie tine, kunt eens proberen via de caw van de gevangenis uw probleem uit te leggen mischien krijg je van hen een antwoord.
grtjs,9 december 2011 om 12:18 #1499klopt… we zijn wel aan het scheiden vandaar… maar het roept zoveel gevoelens op en vooral heel wat vragen voor ons…
22 december 2011 om 23:16 #1519Weet je intussen al meer?
Hoop alvast van wel!
Moest dat niet het geval zijn; mij hadden ze het advies gegeven een brief te schrijven met eventueel telefoonnummer in. Als hij effectief daar zou zijn, krijgt hij die brief en als hij dan zin heeft om te reageren, hoor je het wel.Weet dat dit ook niet ideaal is en tijd vraagt, maar de opties zijn beperkt natuurlijk 🙁
Veel succes alvast!
23 december 2011 om 00:13 #1520Hallo Tine
Een vriend van mij zit ook in Hasselt, al een hele tijd, hij kent daar veel mensen, ik kan misschien via hem eens vragen of hij je vriend kent of weet dat die daar zit? Misschien dat hij er op de een of andere reden wel achter kan komen.
Groetjes
23 december 2011 om 13:48 #1521via vrienden weet ik dat hij er inderdaad zit, of toch gezeten heeft. Ik wil gewoon antwoord op mijn vraag wat er met hem gebeurd is, wij hadden al lange tijd geen contact meer omdat hij wat op het verkeerde pad liep…
2 januari 2012 om 16:46 #1539kan ik je prive een bericht sturen?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.