Ga naar de inhoud

examenopdracht over kinderen van traliemama’s

Home Forums Familie van gedetineerden examenopdracht over kinderen van traliemama’s

Tags: 

  • Auteur
    Berichten
  • #3074
    meldatkg
    Deelnemer

      Hallo iedereen

      Ik ben een studente studente journalistiek aan de Arteveldehogeschool in Gent. In het kader van een examenopdracht heb ik gekozen om een werk te maken over de perceptie van kinderen en jongeren die opgroeiden met een ouder in de gevangenis.

      Ik heb gekozen voor dit onderwerp omdat ik het ‘hoe’ en ‘waarom’ wil begrijpen en begrijpelijk maken. Ik wil verhalen / getuigenissen van kinderen en jongeren of mensen die als kind zoiets hebben meegemaakt een kans geven om gehoord te worden omdat ik geloof dat zij ook absoluut iets te vertellen hebben.

      Wie komt in aanmerking?
      – experten die me hier meer over kunnen vertellen
      – kinderen of jongeren die bereidt zijn om hierover te praten
      – ouders en familieleden van het kind
      – volwassenen die kind zijn geweest van een gedetineerde ouder

      Hoe?
      De getuigenissen en verhalen zullen op beeld vastgelegd worden. Indien anonimiteit gewenst wordt, dan kan dat gegarandeerd worden. Gesprekken met kinderen zullen ethisch verantwoord verlopen. Het is niet mijn bedoeling om een kritisch onderzoek te verrichten en getuigen op de rooster te leggen, absoluut niet.

      Waar?
      Oost-Vlaanderen of Antwerpen

      Zit je met vragen of wil je meer informatie? Dan kan u mij altijd contacteren via onderstaande gegevens.

      e-mail: melda.tokgoz@student.arteveldehs.be
      telefoonnummer: +32 471 73 33 72

    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.