Ga naar de inhoud

Foto-essay

Home Forums Familie van gedetineerden Foto-essay

  • Auteur
    Berichten
  • #1191
    Caro Peeters
    Deelnemer

      [b]Dag iedereen,[/b]

      Mijn naam is Caro Peeters en ik ben 22 jaar. Ik ben laatstejaars studente Fotografie. Voor mijn eindwerk wil ik graag een ex-gedetineerde gedurende een drietal maanden volgen (tot eind mei). Ik zou graag een persoon vinden die net vrij is want ik wil graag een onderzoek doen naar hoe zo iemand zich terug integreert in een voor hem nieuwe maatschappij.

      Ik heb al tal van pogingen ondernomen om met gedetineerden/ ex-gedetineerden in contact te komen, maar helaas zonder succes. Niemand wil of kan me helpen. Dus dit is eigenlijk een beetje mijn laatste hoop. Ik hoop écht dat iemand van jullie me kan helpen.
      Ik ben op zoek naar een man/vrouw die binnen dit en een week vrijkomt en die het niet erg zou vinden als ik hem/haar een tijdje zou fotograferen in het dagelijkse leven. De persoon moet ook een tijdje in de gevangenis verbleven hebben (minstens twee tot drie jaar).
      Ik ben studente in Gent, dus het zou handig zijn als de persoon in kwestie in de buurt van Gent woont 🙂 ..

      Nu is mijn vraag of er iemand van jullie mij kan helpen? Als jullie iemand kennen die misschien interesse zou hebben in dit project, contacteer mij dan alstublieft.
      En dan kan ik die persoon misschien eens samen met u gaan bezoeken?

      Hartelijk Dank,

      Vriendelijke groeten,
      Caro Peeters

      Caro_peeters@hotmail.com

    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.