Ga naar de inhoud

getuigenis gevraagd !

Home Forums Familie van gedetineerden getuigenis gevraagd !

  • Auteur
    Berichten
  • #726
    norva
    Deelnemer

      verleden week hebben wij, mijn man en ik meegewerkt aan het eindwerk van Laure, haar vraag staat hier ook in het forum. Ze is nu nog op zoek naar een 3 tal ouders van gedetineerden, de voorwaarden zijn wel dat de gedetineerde geen relatie of kinderen mag hebben omdat haar eindwerk uitsluitend gaat over het verwerking van ouders met een zoon of dochter die in de gevangenis zit. daar bestaat blijkbaar weinig lektuur over.
      Door daaraan mee te werken, alleen door ons verhaal te kunnen doen stimuleert het ons om verder te gaan en onze zoon te bijven steunen.
      Denkt u haar te kunnen helpen mail haar laurefurniere@hotmail.com
      Dank U wel!
      Verder wens ik iedereen goede moed toe bij de moeilijke weg waar iedereen met een geliefde of familielid gedetineerde mee te maken heeft, zoveel gekwetste mensen die hun weg zoeken.
      Hierbij stuur ik iedereen licht en liefde.

      warme groeten
      Norva

      #729
      rietse
      Deelnemer

        Beste,

        Ik heb ook een afspraak met Laure , heb er geen probleem mee !
        Maar zou eigenlijk ook contact willen , heel graag zelfs , met lotgenoten !
        Groeten , R

        #733
        norva
        Deelnemer

          hallo rietse,
          Heb je al met Laure geproken? Je kan aan haar mijn mail adres vragen, zo kan je rechtstreeks met mij contact opnemen. zelf zet ik niet zo graag mijn adres hier op de site, ik vind het ook nogal omslachtig om op deze wijze met mekaar te comuniceren. Ik stuur dit ook naar Laure zodat ze weet dat zij mijn adres aan jou mag doorgeven.
          warme groeten,
          norva

        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.